رشته نقاشی بدون کنکور

0 1,338
تا دیر نشده مشکلتو بگو به مشاورت بگم:
منابع کنکور هنر چی هستن ؟

میدونی که اگه منابع اشتباهی بخونی کل زحماتت هدر میره ، در نهایت سر جلسه کتکورت تو هستی و کلی سوال که نمیدونی از کجا اومدن چون منابع درستی رو نخونده بودی ! آکادمی آرته ارائه کننده دقیق ترین منابع کنکو هنر با توجه به سطح درسی ، هدف و علاقته . لیست معتبر ترین منابع درسی رو از ما بگیر

دریافت مشاوره
چطوری باید برنامه ریزی انجام بدم؟

دانش آموزایی هستن که روزی 12 ساعت تلاش میکنن ولی با سرعت 200 کیلومتر توی مسیر اشتباهی درس میخونن! چون برنامه ریزی خوبی ندارن . اگه دنبال یه رتبه خفن توی سال کنکورت هستی و میخوای رو صندلی یکی از بهترین دانشگاه ها بشینی باید بدونی که برنامه ریزی اصولی با متد های روز جهان حرف اول رو برای موفقیتت میزنه . آکادمی آرته ارائه کننده جدید ترین متد های آموزشی و مطالعه هست که هر سال کلی رتبه برتر داره . چرا تو رتبه امسال نباشی ؟

دریافت مشاوره
عدم تمرکز وسط درس خوندن

تمرکز بالا مثل یه جت سرعتی عمل میکنه ! اگه میخوای جت ببندی درس بخونی باید مهارت تمرکز رو یاد بگیری یادت باشه که تمرکز قابل پرورشه پس اگه خیلی بی تمرکزی و حسابی از دستش کلافه شدی وقتشه که این مهارت مهم و آموزش ببینی تا توی یه هفته از تموم کنکوریا جلو بزنی بهت قول میدم که نتیجه میده کافیه از تکنیکای جادویی تمرکز استفاده کنی

دریافت مشاوره
شیوه مطالعه درس هارو بلد نیستم

اگه امروز درس میخونی فردا یادت میره ، اگه با زور و فشار و اعصاب خوردی درسارو یاد میگیری ، اگه همش استرس داری که مطالبو تا روز کنکو فراموش کنی و سر جلسه هیچی یادت نمونده باشه ! جای نگرانی نداره کافیه یاد بگیری که شیوه درست و اصولی درس خوندن چطوریه اون موقع هست که از سال کنکورت کلی تجربه خوب برات میمونه ، دیگه دوران استرس و اعصاب خوردی تموم شده وقتشه که با متد های روز مطالعه آشنا بشی تا شاهد قبولی خودت توی دانشگاه مورد علاقه ات باشی ، آکادمی آرته ارائه کننده جدیدی ترین متد های روز دنیاست و کمکت میکنه به بهترین نحو درس بخونی کافیه مشکلتو به من بگی​

دریافت مشاوره
انتخاب رشته کنکور هنر

سالانه دانش آموزای زیادی هستن که بعد یه سال تلاش و زحمت فراوان با یه انتخاب رشته اشتباه همه تلاشاشون رو نابود میکنن ! انتخاب رشته مهم ترین مرحله کنکورته که باید توسط یه فرد متخصص انجام بشه . میدونیم که خیلیا با رتبه های فوق العاده دانشگاه های بدی قبول شدن ، چون انتخاب رشته رو دست کم گرفتن حواست باشه که زحمتای یه سالتو به باد ندی . آکادمی آرته کمکت میکنه بهترین دانشگاه رو با رتبه ای که کسب کردی قبول بشی

دریافت مشاوره
مشکل کند خوانی شدید دارم

خیلی از دانش آموزا درگیر مطالعه لاکپشتی شدن ! به جای اینکه توی 24 ساعت کلی درس و کتاب بخونن همه وقتشون سر چندتا دونه درس گرفته میشه . دقیقا توی همون ثانیه هایی که داره میگذره کلی کنکوری با یاد گرفتن شیوه های تند خوانی و مطالعه سرعتی دارن مثل جت میرن جلو . وقتشه که تو هم این مهارت و یاد بگیری و بتونی بدون فشار و با سرعت و کیفیت خیلی بالایی از رقیبات جلو بزنی . تا کی میخوای اون عقب وایستی و با سرعت لاکپشتی حرکت کنی ؟​

دریافت مشاوره

رشته نقاشی از جمله رشته هایی می باشد که امکان تحصیل آن در دانشگاهی مانند دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور فراهم است. نقاشی یکی از هنر های تجسمی پرطرفدار می باشد که فرد در دانشگاه اصول مختلف نقاشی را فرا میگیرد. از رئالیسم گرفته تا کوبیسم و … . طوری که فرد به خوبی با این اصول نقاشی خو گرفته و با پیشینه نقاشی در ایران آشنا شود. به علاوه اینکه فرد به خوبی با اصول روانشناسی رنگ ها و نیز عکاسی و …. آشنا می شود.

جایگاه هنر نقاشی به گونه ای می باشد که از آن به عنوان مادر هنر یاد می شود.

خود شما هم شاید با شنیدن نام هنر اولین موردی که به ذهن شما می رسد نقاشی باشد. به همین دلیل است که گرایش دانشجویان به رشته نقاشی این قدر رواج پیدا کرده است.

به همین منظور بسیاری از افراد می خواهند بدون کنکور و چه بسا به کمک سوابق تحصیلی وارد این رشته در دانشگاه های مختلف شوند. برای نمونه می توان به دانشگاه علمی کاربردی اشاره کرد. در ادامه برای شما درباره رشته  نقاشی دانشگاه علمی کاربردی بیشتر صحبت خواهیم کرد.

معرفی رشته نقاشی بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی

این امکان یکی از بهترین گزینه ها برای افرادی است که رتبه لازم برای ورود به دانشگاه از طریق کنکور سراسری هنر را بدست نیاورده اند. این رشته دارای پذیرش نیمه متمرکز می باشد. یعنی علاوه بر سنجش علمی باید افراد در امتحان عملی نیز قبول شده و مهارت های ذهنی و فیزیکی آن ها مورد ارزیابی قرار گیرد. اما امکان پذیرش این رشته به صورت بدون کنکور در دو مقطع فوق دیپلم و نیز لیسانس در دانشگاه علمی کاربردی فراهم شده است. بنابراین داوطلبان کنکور هنر می توانند از طریق سازمان سنجش پیگیر باشند تا در زمان مقرر نسبت به ثبت نام بدون کنکور در این رشته اقدام کنند.

برای ثبت نام در رشته نقاشی بدون کنکور علمی کاربردی چه شرایطی لازم است؟

همه ما می دانیم که پذیرش در دانشگاه های علمی کاربردی به اندازه دانشگاه های دولتی شاید سخت نباشد. برای همین درباره رشته نقاشی دانشگاه علمی کاربردی هم این قاعده صادق است. همانطور که از نام این رشته پیداست کنکور ملاک پذیرش افراد در این دانشگاه نیست. بلکه باید فرد از سوابق تحصیلی مناسبی برخوردار باشد. به بیان شرط معدل تعیین می کند که فرد در این دانشگاه پذیرفته شود یا خیر.

فرد می بایست برای پذیرفته شدن در این رشته دانشگاه علمی کاربردی دارای کمترین معدل برابر با 10 باشد. از طرف دیگر برخی شرایط عمومی و خصوصی را نیز باید داشته باشد. اگر دارای سوالی درباره شرایط عمومی و خصوصی پذیرش در دانشگاه علمی کاربردی هستید می توانید از طریق شماره درج شده در سایت با ما تماس بگیرید. همکاران ما به خوبی شما را در این باره راهنمایی خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: معرفی شته نقاشی ایرانی: معرفی رشته و بازار کار

شهریه تحصیلی برای رشته نقاشی بدون کنکور چقدر می باشد؟

معمولا شهریه دانشگاه های مختلف دارای دو بخش مختلف می باشد:

یکی از این بخش ها بخش ثابت می باشد. بخش دیگر را می توان بخش متغیر دانست.

اینکه شما چه میزان از هزینه را برای شهریه متغیر پرداخت می کنید به انتخاب واحد شما بستگی دارد. به بیان بهتر باید بررسی شود تا چه تعداد واحد عملی و نظری را انتخاب کرده اید. اما هزینه های مربوط به رشته نقاشی تنها مربوط به هزینه های دانشگاه نیست. بلکه شما باید هزینه خرید وسایل مخصوص رشته خود را هم در نظر داشته باشید. وسایل طراحی و قلم و رنگ و … هم هزینه خود را دارا می باشند.

جایگاه رشته نقاشی بدون کنکور

از جمله رشته هایی که دارای محبوبیت و رواج بسیار در این روز ها می باشد رشته نقاشی بدون کنکور می باشد. با ثبت نام در این رشته به صورت بدون کنکور در دانشگاه علمی کاربردی و با استفاده از حداقل امکانات می توانید درآمد های قابل توجهی را بدست آورید.

چرا که این روز ها مردم گرایش های بسیاری به کارهای هنری پیدا کرده اند. به بیان بهتر کارهای هنری دستی و جایگاه خوب طراحی و نقاشی نزد مردم سبب می شود تا افرادی که وارد این شغل می شوند بتوانند به درآمد قابل قبولی برسند.

بیشتر بخوانید: معرفی شته نقاشی: از کنکور و دانشگاه تا بازار کار

اما تنها راه درآمد از این رشته خود نقاشی و طراحی و فروختن آثار هنری نمی باشد. بلکه اگر از افراد علاقه مند به آموزش حرفه های مختلف هم باشید می توانید از این راه درآمد داشته باشید. به این صورت که می توانید با راه اندازی کارگاه های آموزش نقاشی درآمد خوبی را کسب کنید. به طور کلی بازار کار این رشته به گونه ای است که اگر فرد خلاقیت و مهارت کافی در خلق اثر هنری داشته باشد می تواند به خوب درآمدی برسد.

چگونه پذیرش این رشته صورت می گیرد؟

عوامل مختلفی در پذیرش دانشجو در کد رشته های مربوط به این رشته نقش دارند که در زیر به آن ها اشاره کرده ایم:

  • معدل کل درج شده در گواهینامه دیپلم
  • مرتبط یا غیر مرتبط بودن دیپلم
  • سهمیه ای که دارید اعم از رزمندگان و یا خانواده شهدا و رزمندگان و …
  • بومی بودن یا نبودن شما در کد رشته موردنظر

اما درباره پذیرش دانشجو در این رشته و در مقطع کارشناسی هم باید توضیحاتی را خدمت شما ارائه کنیم.

پذیرش در رشته نقاشی بدون کنکور در دانشگاه علمی کاربردی در مقطع کارشناسی

نحوه پذیرش در این دانشگاه در مقطع کارشناسی به صورت متمرکز می باشد. عواملی هم که در پذیرش دانشجو در این رشته در مقطع کارشناسی نقش دارند در بالا به آن ها اشاره شد. یعنی معدل کل دیپلم و مرتبط بودن و غیر مرتبط بودن دیپلم و سهمیه ای که دارید.

اگر دانشجو دارای مدرک کاردانی در رشته ای مرتبط باشد از نظر شانس پذیرش در اولویت بالاتری قرار دارد. اگر پس از این موارد بازهم ظرفیت باقی مانده ای وجود داشته باشد اولویت پذیرش در این کد رشته ها به افرادی تعلق می گیرد که دارای مدرک فوق دیپلم در رشته های غیر مرتبط باشند. برای همین به شما عزیزان توصیه می کنیم تا با شناخت کافی راجع به کد رشته های مختلف موردی را انتخاب کنید که با مدرک تحصیلی شما مرتبط باشد.

آیا می توانید در مسیر پذیرش بدون کنکور در رشته نقاشی به ما کمک کنید؟

اگر نیاز به راهنمایی و مشاوره در مسیر پذیرش رشته نقاشی بدون کنکور دارید همین الان بهترین گزینه پیش روی شماست. می توانید از طریق تماس با مجموعه ما از بهترین مشاوره ها و راهنمایی ها بهره مند شوید. یادتان باشد داشتن مشاوره ای درست در مسیر قبولی کنکور و در مسیر پذیرش در کد رشته های موردنظرتان بسیار مهم می باشد. برای همین به شما توصیه تا بدور از سرخود عمل کردن در انتخاب رشته کنکور از تجربه همکاران کاربلد ما در این زمینه باخبر شوید.

در این خصوص میتوانید از خدمات مشاوره کنکور هنر آکادمی آرته بهره مند شوید.

سخن آخر

در این مطلب درباره پذیرش در رشته نقاشی بدون کنکور برای شما کامل ترین توضیحات را ارائه کردیم. اگر شما عزیزان خواهان پذیرش در این رشته هستید مطالعه این مقاله می تواند به خوبی شما را در مسیر پذیرش در این رشته یاری کند. اما اگر بازهم دارای سوالی هستید که با خواندن این مطلب برطرف نشده است می توانید از طریق شماره های درج شده در سایت با ما تماس بگیرید تا همکاران ما به خوبی شما را یاری کنند.

مقالات پیشنهادی:

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.