راز طلایی موفقیت قطعی در کنکور هنر

0 721
تا دیر نشده مشکلتو بگو به مشاورت بگم:
منابع کنکور هنر چی هستن ؟

میدونی که اگه منابع اشتباهی بخونی کل زحماتت هدر میره ، در نهایت سر جلسه کتکورت تو هستی و کلی سوال که نمیدونی از کجا اومدن چون منابع درستی رو نخونده بودی ! آکادمی آرته ارائه کننده دقیق ترین منابع کنکو هنر با توجه به سطح درسی ، هدف و علاقته . لیست معتبر ترین منابع درسی رو از ما بگیر

دریافت مشاوره
چطوری باید برنامه ریزی انجام بدم؟

دانش آموزایی هستن که روزی 12 ساعت تلاش میکنن ولی با سرعت 200 کیلومتر توی مسیر اشتباهی درس میخونن! چون برنامه ریزی خوبی ندارن . اگه دنبال یه رتبه خفن توی سال کنکورت هستی و میخوای رو صندلی یکی از بهترین دانشگاه ها بشینی باید بدونی که برنامه ریزی اصولی با متد های روز جهان حرف اول رو برای موفقیتت میزنه . آکادمی آرته ارائه کننده جدید ترین متد های آموزشی و مطالعه هست که هر سال کلی رتبه برتر داره . چرا تو رتبه امسال نباشی ؟

دریافت مشاوره
عدم تمرکز وسط درس خوندن

تمرکز بالا مثل یه جت سرعتی عمل میکنه ! اگه میخوای جت ببندی درس بخونی باید مهارت تمرکز رو یاد بگیری یادت باشه که تمرکز قابل پرورشه پس اگه خیلی بی تمرکزی و حسابی از دستش کلافه شدی وقتشه که این مهارت مهم و آموزش ببینی تا توی یه هفته از تموم کنکوریا جلو بزنی بهت قول میدم که نتیجه میده کافیه از تکنیکای جادویی تمرکز استفاده کنی

دریافت مشاوره
شیوه مطالعه درس هارو بلد نیستم

اگه امروز درس میخونی فردا یادت میره ، اگه با زور و فشار و اعصاب خوردی درسارو یاد میگیری ، اگه همش استرس داری که مطالبو تا روز کنکو فراموش کنی و سر جلسه هیچی یادت نمونده باشه ! جای نگرانی نداره کافیه یاد بگیری که شیوه درست و اصولی درس خوندن چطوریه اون موقع هست که از سال کنکورت کلی تجربه خوب برات میمونه ، دیگه دوران استرس و اعصاب خوردی تموم شده وقتشه که با متد های روز مطالعه آشنا بشی تا شاهد قبولی خودت توی دانشگاه مورد علاقه ات باشی ، آکادمی آرته ارائه کننده جدیدی ترین متد های روز دنیاست و کمکت میکنه به بهترین نحو درس بخونی کافیه مشکلتو به من بگی​

دریافت مشاوره
انتخاب رشته کنکور هنر

سالانه دانش آموزای زیادی هستن که بعد یه سال تلاش و زحمت فراوان با یه انتخاب رشته اشتباه همه تلاشاشون رو نابود میکنن ! انتخاب رشته مهم ترین مرحله کنکورته که باید توسط یه فرد متخصص انجام بشه . میدونیم که خیلیا با رتبه های فوق العاده دانشگاه های بدی قبول شدن ، چون انتخاب رشته رو دست کم گرفتن حواست باشه که زحمتای یه سالتو به باد ندی . آکادمی آرته کمکت میکنه بهترین دانشگاه رو با رتبه ای که کسب کردی قبول بشی

دریافت مشاوره
مشکل کند خوانی شدید دارم

خیلی از دانش آموزا درگیر مطالعه لاکپشتی شدن ! به جای اینکه توی 24 ساعت کلی درس و کتاب بخونن همه وقتشون سر چندتا دونه درس گرفته میشه . دقیقا توی همون ثانیه هایی که داره میگذره کلی کنکوری با یاد گرفتن شیوه های تند خوانی و مطالعه سرعتی دارن مثل جت میرن جلو . وقتشه که تو هم این مهارت و یاد بگیری و بتونی بدون فشار و با سرعت و کیفیت خیلی بالایی از رقیبات جلو بزنی . تا کی میخوای اون عقب وایستی و با سرعت لاکپشتی حرکت کنی ؟​

دریافت مشاوره

چگونه رتبه شویم ؟؟

اکثر دانش آموزان زمانی که به رتبه های برتر و یا مشاورین و متخصصین کنکور هنر می رسند، این سوال را می پرسند که ما چگونه می توانیم در کنکور هنر موفق شویم؟
در واقع موفق شدن در کنکور آرزو و هدف تمامی دانش آموزان و خانواده هایشان است.اما آیا همچین چیزی یک رویا است؟ یا می تواند به حقیقت تبدیل شود؟
می دانیم که کنکور مانند یک مسابقه با کلی شرکت کننده است. این شرکت کنندگان همه در حال تلاش و تکاپو برای اول شدن هستن اما این مسیر دارای فراز و نشیب های زیاد است و کسب موفقیت در آن نیازمند برنامه ریزی تحصیلی مناسب و تخصصی و تلاش همراه با تداوم و پشتکار است.

تاثیر موفقیت در کنکور نه تنها به دانش آموز بستگی دارد بلکه اطرافیان و خانواده فرد باید در این امر به او کمک کنند. حمایت خانواده در موفقیت فرد تاثیر بسزایی خواهد گذاشت.

برای موفق شدن از کجا شروع کنیم ؟

قدم اول آشنایی با فضای جدید و آزمونی به اسم کنکور هنر است.
کنکور هنر با دیگر مراحل تحصیلی که دانش آموز طی کرده است بسیار متفاوت است.
درس خواندن برای کنکور نیازمند بلد بودن شیوه های نوین و شناخت چهارچوب این آزمون است.

استرس را دشمن موفقیت بدانید!

همه ما در زندگی استرس را تجربه  کرده ایم، استرس امتحان و درس برای بعضی از دانش آموزان بخش جدایی ناپذیر سالهای تحصیلی آنان بوده است و ممکن است حتی بعضی از آنها از این مسئله رنج ببرند.
استرس باعث کاهش سرعت و کیفیت یادگیری می شود.
اگر شما یک فرد استرسی هستید باید با تمرینات مدیتیشن، ورزش و روش های کنترل ذهن استرس خود را کنترل کنید و اگر احساس کردید که از پس آن بر نمی آیید حتما با مشاور تحصیلی خود در میان بگذارید.

اعتماد به نفس کلید یکی از درهای موفقیت است!

عده زیادی از دانش آموزان همیشه با ذهنیت های منفی درس می خوانند و مداوم به خود شک می کنند یا می گویند من نمی توانم.
به نظر شما فردی که مدام فعل نتوانستن را به زبان می آورد می تواند رتبه برتر شود؟
تحقیقات نشان می دهد که بخش بزرگی از موفیقت رتبه برتر ها به روحیه آنان بستگی دارد.
باور داشتن به توانایی های خود کلید موفیقت در کنکور است.
در سال کنکور از افرادی که اعتماد به نفس شما را پایین می آورند دوری کنید و از مقایسه کردن خود با دیگران دست بردارید.

داشتن برنامه ریزی درسی درست و اصولی

در کنکور، دانش آموزان با شمار ثانیه ها سرو کار دارند. مدیریت زمان برای آنان بسیار واجب است.
همچنین حجم کتاب های درسی در سال کنکور بسیار زیاد است و دانش آموز با داشتن یک برنامه ریزی خوب می تواند به تمامی درس هایش برسد.
شما باید از آزمون و خطا کردن در سال کنکور پرهیز کنید. یادتان باشد آزمون و خطا زمان و انرژی شما را می گیرد. بهتر است در سال کنکور حتما با یک فرد متخصص در ارتباط باشید تا درس خواندن به شیوه های درست و اصولی، مدیریت زمان، مدیریت استرس، ترفند های تست زنی را به شما بیاموزد تا وقتتان را صرف مسیر و شیوه های غلط نکنید.
شما باید در برنامه ریزی خود درس های زیادی را پوشش دهید همچنین با داشتن مرور های مداوم از بخش هایی که در گذشته خوانده اید محافظت کنید تا مطالب یادتان نرود.

تنظیم خواب و بیداری

با به وجود آمدن دنیای مجازی و اینترنت در سال های اخیر اکثر دانش آموزان دچار شب بیداری ها و نا منظم بودن ساعت های خوابشان شده اند.
در سال کنکور خواب منظم و البته کافی نیازمند شماست چون دانش آموز مشغول فعالیت ذهنی بوده و نیاز به استراحت کافی دارد تا ذهن او عملکرد خوبی داشته باشد.
یادتان باشد خواب و استراحت کم شما را دچار عدم تمرکز شدید می کند و در نتیجه بازدهی شما را کم می کند

خلاصه نویسی درس ها

یکی از ترفند های یادگیری دروس و آسان کردن مرور های آن، انجام خلاصه نویسی و نکته برداری است.
شما می توانید به کار گیری انواع و اقسام خلاصه نویسی ها مانند، روش درختی، سر فصل نویسی و… مطالب را در حافظه بلند مدت خود هک کنید. همچنین انجام این امر موجب یادگیری صحیح و مرتب مطالب می شود و شما را از دست پراکندگی مطالب می رهاند.

ساعت مطالعه خود را افزایش دهید اما کیفیت را نیز حفظ کنید

درس خواندن با ساعت های بالا همیشه جوابگوی موفقیت نیست چیزی که قبل از بالا بردن ساعت باید رعایت شود حفظ کیفیت درس خواندن شماست. اما حواستان باشد که در مسیر کنکور دانش آموزانی وجود دارند که علاوه بر کیفیت عالی ساعت مطالعه خوبی هم دارند. پس بالا بردن ساعت و کیفیت مطالعه به طور هم زمان نیاز موفقیت شماست.

بیشتر بخوانید: راهکاری های افزایش ساعت مطالعه برای آزمون

حرف آخر

می دانید که موفقیت یک شبه اتفاق نمی افتد و نیازمند تلاش، سخت کوشی و استمرار است.
آینده شما در مراحل تحصیلی به کنکور وابسته است و بسیاری از دانش آموزان هدف های بسیار والایی برای موفقیت تحصیلی خود دارند که می طلبد به یکی از بهترین دانشگاه های مطرح سطح کشور ورود کنند.
اگر شما تصمیم به شرکت در کنکور سراسری هنر دارید، باید ابتدا شخصیت یک رتبه برتر را در درون خود ایجاد کنید. آکادمی آرته سعی دارد به شما در ساخت و ایجاد شخصیت رتبه برتر کمک کند تا به هدف خود برسید.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.