ورود به سامانه گلستان دانشگاه هنر اصفهان

0 163
تا دیر نشده مشکلتو بگو به مشاورت بگم:
منابع کنکور هنر چی هستن ؟

میدونی که اگه منابع اشتباهی بخونی کل زحماتت هدر میره ، در نهایت سر جلسه کتکورت تو هستی و کلی سوال که نمیدونی از کجا اومدن چون منابع درستی رو نخونده بودی ! آکادمی آرته ارائه کننده دقیق ترین منابع کنکو هنر با توجه به سطح درسی ، هدف و علاقته . لیست معتبر ترین منابع درسی رو از ما بگیر

دریافت مشاوره
چطوری باید برنامه ریزی انجام بدم؟

دانش آموزایی هستن که روزی 12 ساعت تلاش میکنن ولی با سرعت 200 کیلومتر توی مسیر اشتباهی درس میخونن! چون برنامه ریزی خوبی ندارن . اگه دنبال یه رتبه خفن توی سال کنکورت هستی و میخوای رو صندلی یکی از بهترین دانشگاه ها بشینی باید بدونی که برنامه ریزی اصولی با متد های روز جهان حرف اول رو برای موفقیتت میزنه . آکادمی آرته ارائه کننده جدید ترین متد های آموزشی و مطالعه هست که هر سال کلی رتبه برتر داره . چرا تو رتبه امسال نباشی ؟

دریافت مشاوره
عدم تمرکز وسط درس خوندن

تمرکز بالا مثل یه جت سرعتی عمل میکنه ! اگه میخوای جت ببندی درس بخونی باید مهارت تمرکز رو یاد بگیری یادت باشه که تمرکز قابل پرورشه پس اگه خیلی بی تمرکزی و حسابی از دستش کلافه شدی وقتشه که این مهارت مهم و آموزش ببینی تا توی یه هفته از تموم کنکوریا جلو بزنی بهت قول میدم که نتیجه میده کافیه از تکنیکای جادویی تمرکز استفاده کنی

دریافت مشاوره
شیوه مطالعه درس هارو بلد نیستم

اگه امروز درس میخونی فردا یادت میره ، اگه با زور و فشار و اعصاب خوردی درسارو یاد میگیری ، اگه همش استرس داری که مطالبو تا روز کنکو فراموش کنی و سر جلسه هیچی یادت نمونده باشه ! جای نگرانی نداره کافیه یاد بگیری که شیوه درست و اصولی درس خوندن چطوریه اون موقع هست که از سال کنکورت کلی تجربه خوب برات میمونه ، دیگه دوران استرس و اعصاب خوردی تموم شده وقتشه که با متد های روز مطالعه آشنا بشی تا شاهد قبولی خودت توی دانشگاه مورد علاقه ات باشی ، آکادمی آرته ارائه کننده جدیدی ترین متد های روز دنیاست و کمکت میکنه به بهترین نحو درس بخونی کافیه مشکلتو به من بگی​

دریافت مشاوره
انتخاب رشته کنکور هنر

سالانه دانش آموزای زیادی هستن که بعد یه سال تلاش و زحمت فراوان با یه انتخاب رشته اشتباه همه تلاشاشون رو نابود میکنن ! انتخاب رشته مهم ترین مرحله کنکورته که باید توسط یه فرد متخصص انجام بشه . میدونیم که خیلیا با رتبه های فوق العاده دانشگاه های بدی قبول شدن ، چون انتخاب رشته رو دست کم گرفتن حواست باشه که زحمتای یه سالتو به باد ندی . آکادمی آرته کمکت میکنه بهترین دانشگاه رو با رتبه ای که کسب کردی قبول بشی

دریافت مشاوره
مشکل کند خوانی شدید دارم

خیلی از دانش آموزا درگیر مطالعه لاکپشتی شدن ! به جای اینکه توی 24 ساعت کلی درس و کتاب بخونن همه وقتشون سر چندتا دونه درس گرفته میشه . دقیقا توی همون ثانیه هایی که داره میگذره کلی کنکوری با یاد گرفتن شیوه های تند خوانی و مطالعه سرعتی دارن مثل جت میرن جلو . وقتشه که تو هم این مهارت و یاد بگیری و بتونی بدون فشار و با سرعت و کیفیت خیلی بالایی از رقیبات جلو بزنی . تا کی میخوای اون عقب وایستی و با سرعت لاکپشتی حرکت کنی ؟​

دریافت مشاوره

ورود به سامانه گلستان دانشگاه هنر اصفهان را قرار است از صف تا صد در این مطلب برای شما شرح دهیم. سامانه ای که بستر انجام امور الکترونیکی دانشگاهی دانشجویان می باشد. برای دسترسی به چنین بستری باید دانشجویان وارد edu.aui.ac.ir بشوند و به کمک یوزرنیم و پسورد خود وارد پنل کاربری خود شوید. این بستر از سوی دانشگاه هنر اصفهان برای راحت شدن امور دانشجویی دانشگاهیان فراهم شده است.

دانشجویان دانشگاه هنر اصفهان از هنگامی که وارد دانشگاه می شوند تا لحظه ای که تحصیلشان تمام می شود می توانند از خدمات سامانه گلستان استفاده کنند. خدمات مختلفی را می توان در این سامانه دریافت کرد. از ثبت نام و انتخاب واحد و دریافت کارت ورود به جلسه امتحان گرفته تا مشاهده نمره های دانشجو و … از طریق سامانه گلستان قابل بررسی هستند. از آنجایی که استفاده از سامانه گلستان برای دانشجویان رشته هنر دانشگاه هنر اصفهان مهم است درباره ورود به سامانه گلستان دانشگاه هنر اصفهان برای شما کامل ترین توضیحات را خواهیم داد.

سامانه گلستان دانشگاه هنر اصفهان

سامانه گلستان فقط برای دانشگاه اصفهان مورد استفاده قرار نمیگیرد. بلکه بسیاری دیگر از دانشگاه ها نیز از این سامانه استفاده می کنند. برای نمونه می توان به دانشگاه فرهنگیان اشاره کرد. اما لینک سامانه گلستان برای هر دانشگاه با دانشگاه دیگر متفاوت است. سامانه گلستان دانشگاه هنر اصفهان به کمک نشانی edu.aui.ac.ir قابل دسترسی است. برای انجام امور دانشجویی دانشجویان وارد این لینک می شوند. سپس نام کاربری و کلمه عبور را وارد می کنند تا به پنل کاربری خود دست پیدا کنند.

وارد شدن به پنل کاربری در سامانه گلستان

نشانی وب سایت سامانه گلستان مرتبط با دانشگاه هنر اصفهان را کمی قبل تر برای شما نوشتیم. اگر می خواهید وارد پنل کاربری خود شوید ابتدا وارد نشانی مذکور شوید و سپس دکمه ورود به سیستم را بزنید. سپس با ورود رمز عبور و نام کاربری خواهید دید که وارد صفحه اطلاعات شخصی خود خواهید شد. معمولا از اطلاعاتی مانند شماره ملی برای نام کاربری و یا پسورد دانشجویان استفاده می شود. اما اطلاعات دیگر نیز ممکن است در این باره مورد استفاده قرار بگیرد.

راهنمایی ورود به سامانه گلستان دانشگاه هنر اصفهان به صورت مرحله به مرحله

هرچند به طور کامل برای شما مراحل ورود به این سامانه را توضیح دادیم. اما برای راحتی شما تصمیم گرفتیم تا از طریق آموزش مرحله به مرحله نیز این مراحل را برای شما شرح بدهیم. بنابراین علاوه بر استفاده از لینک بالا می توانید مسیر استفاده از طریق این لینک را ببینید.

ورود به سامانه گلستان دانشگاه هنر اصفهان

1 – در اولین مرحله شما باید وارد لینکی که کمی بالاتر به آن اشاره شد یعنی edu.aui.ac.ir را در مرورگر خود وارد کنید. برای اینکار می توانید لینک مذکور را در کادر بالا و یا کادر میانی استفاده کنید.

ورود به سامانه گلستان دانشگاه هنر اصفهان

2 – اگر در کادر میانی وارد کنید به عنوان اولین گزینه سامانه گلستان – دانشگاه هنر اصفهان را می بینید. برروی لینک مذکور کلیک کنید تا مرحله بعدی برای شما شرح داده شود.

ورود به سامانه گلستان دانشگاه هنر اصفهان

3 – هنگامی که وارد صفحه اصلی سامانه گلستان شوید دو گزینه رو به روی شما قرار میگیرد. گزینه اول ورود به سیستم و نیز گزینه دوم محیط آزمایشی می باشد. ما با محیط آزمایشی کاری نداریم و شما باید برروی گزینه ورود به سیستم کلیک کنید. پس از کلیک برروی گزینه ورود به سیستم یک پنجره جدید برای شما باز می شود.

ورود به سامانه گلستان دانشگاه هنر اصفهان

4 – در پنجره جدید وارد شده باید در سه فیلد مجزا اطلاعات خواسته شده را وارد کنید. این اطلاعات رمز عبور شما و نیز کلمه کاربری شما و البته کد امنیتی می باشند. هریک را در جای خود وارد کرده و گزینه ورود را که زیر فیلد های سه گانه می باشد کلیک کنید.

برای چه اموری می توانید از سامانه گلستان استفاده کنید؟

سامانه گلستان قابلیت های بسیاری را دراختیار دانشجویان قرار می دهد. این امکانات سبب سهل شدن انجام امور دانشجویی و عدم اتلاف وقت دانشجویان در مسیر خانه تا دانشگاه می شود. اما مهم ترین اموری که توسط این سامانه انجام می شوند به شرح زیر می باشند:

  • به کمک سامانه گلستان امکان ثبت نام یا همان انتخاب واحد برای دانشجویان فراهم می شود. برای ورودی ها و رشته های مختلف ساعت و تاریخ انتخاب واحد معمولا متفاوت می باشد.
  • از طریق سامانه گلستان علاوه بر انتخاب واحد امکان ترمیم و یا همان حذف و اضافه نیز وجود دارد. حذف و اضافه معمولا چند روز پس از روز انتخاب واحد صورت می گیرد. در این عملیات فرد اگر از ثبت نام در درسی عقب مانده درصورت افزایش ظرفیت آن کلاس می تواند خود را در کلاس درس مربوطه ثبت نام کند.
  • در سامانه گلستان بخشی به نام اطلاعات جامع دانشجو وجود دارد. در این بخش فرد می تواند اطلاعات ترم های مختلف خود را ببیند. فرد در این بخش می تواند نمرات هر ترم را مشاهده کند. به علاوه می تواند واحد های پاس کرده و نیز واحد های حذف شده و معدل هر ترم و معدل کل دوران تحصیل را بررسی کند.
  • از طریق همین بخش اطلاعات جامع دانشجو می تواند پس از اعلام نمرات درصورت نیاز به نمره داده شده اعتراض کند. برای اینکار فرد می تواند با کلیک روی نام درس وارد صفحه مخصوص اعتراض شده و متن اعتراض خود را بنویسید و اعتراض را ثبت کنید.
  • در انتهای هر ترم بسیاری از دانشجویان برای دسترسی به برنامه امتحانی خود باید فرم ارزشیابی اساتید را پر کنند. برای همین فرم ارزشیابی که برای سوالاتی مانند پوشش و حسن خلق و تعهد کاری استاد تدوین شده را دانشجویان پر می کنند.

دانشجو برای مشاهده برنامه هفتگی و نیز برنامه امتحان هم می تواند از سامانه گلستان استفاده کند. هنگامی که وارد چنین صفحاتی شوید نام درس و روز و ساعت آن و امتحان آن را می توانید بررسی کنید.

نرم افزار موبایل سامانه گلستان

به منظور تسهیل دسترسی به وب سایت گلستان دانشجویان می توانند از نرم افزار سامانه گلستان نیز استفاده کنند. با استفاده از این نرم افزار فرد نیازی به استفاده از مرورگر و … و تایپ لینک را ندارد.

پاسخ به چند سوال پرتکرار

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.