مشاوره کنکور هنر در کرج

0 309
تا دیر نشده مشکلتو بگو به مشاورت بگم:
منابع کنکور هنر چی هستن ؟

میدونی که اگه منابع اشتباهی بخونی کل زحماتت هدر میره ، در نهایت سر جلسه کتکورت تو هستی و کلی سوال که نمیدونی از کجا اومدن چون منابع درستی رو نخونده بودی ! آکادمی آرته ارائه کننده دقیق ترین منابع کنکو هنر با توجه به سطح درسی ، هدف و علاقته . لیست معتبر ترین منابع درسی رو از ما بگیر

دریافت مشاوره
چطوری باید برنامه ریزی انجام بدم؟

دانش آموزایی هستن که روزی 12 ساعت تلاش میکنن ولی با سرعت 200 کیلومتر توی مسیر اشتباهی درس میخونن! چون برنامه ریزی خوبی ندارن . اگه دنبال یه رتبه خفن توی سال کنکورت هستی و میخوای رو صندلی یکی از بهترین دانشگاه ها بشینی باید بدونی که برنامه ریزی اصولی با متد های روز جهان حرف اول رو برای موفقیتت میزنه . آکادمی آرته ارائه کننده جدید ترین متد های آموزشی و مطالعه هست که هر سال کلی رتبه برتر داره . چرا تو رتبه امسال نباشی ؟

دریافت مشاوره
عدم تمرکز وسط درس خوندن

تمرکز بالا مثل یه جت سرعتی عمل میکنه ! اگه میخوای جت ببندی درس بخونی باید مهارت تمرکز رو یاد بگیری یادت باشه که تمرکز قابل پرورشه پس اگه خیلی بی تمرکزی و حسابی از دستش کلافه شدی وقتشه که این مهارت مهم و آموزش ببینی تا توی یه هفته از تموم کنکوریا جلو بزنی بهت قول میدم که نتیجه میده کافیه از تکنیکای جادویی تمرکز استفاده کنی

دریافت مشاوره
شیوه مطالعه درس هارو بلد نیستم

اگه امروز درس میخونی فردا یادت میره ، اگه با زور و فشار و اعصاب خوردی درسارو یاد میگیری ، اگه همش استرس داری که مطالبو تا روز کنکو فراموش کنی و سر جلسه هیچی یادت نمونده باشه ! جای نگرانی نداره کافیه یاد بگیری که شیوه درست و اصولی درس خوندن چطوریه اون موقع هست که از سال کنکورت کلی تجربه خوب برات میمونه ، دیگه دوران استرس و اعصاب خوردی تموم شده وقتشه که با متد های روز مطالعه آشنا بشی تا شاهد قبولی خودت توی دانشگاه مورد علاقه ات باشی ، آکادمی آرته ارائه کننده جدیدی ترین متد های روز دنیاست و کمکت میکنه به بهترین نحو درس بخونی کافیه مشکلتو به من بگی​

دریافت مشاوره
انتخاب رشته کنکور هنر

سالانه دانش آموزای زیادی هستن که بعد یه سال تلاش و زحمت فراوان با یه انتخاب رشته اشتباه همه تلاشاشون رو نابود میکنن ! انتخاب رشته مهم ترین مرحله کنکورته که باید توسط یه فرد متخصص انجام بشه . میدونیم که خیلیا با رتبه های فوق العاده دانشگاه های بدی قبول شدن ، چون انتخاب رشته رو دست کم گرفتن حواست باشه که زحمتای یه سالتو به باد ندی . آکادمی آرته کمکت میکنه بهترین دانشگاه رو با رتبه ای که کسب کردی قبول بشی

دریافت مشاوره
مشکل کند خوانی شدید دارم

خیلی از دانش آموزا درگیر مطالعه لاکپشتی شدن ! به جای اینکه توی 24 ساعت کلی درس و کتاب بخونن همه وقتشون سر چندتا دونه درس گرفته میشه . دقیقا توی همون ثانیه هایی که داره میگذره کلی کنکوری با یاد گرفتن شیوه های تند خوانی و مطالعه سرعتی دارن مثل جت میرن جلو . وقتشه که تو هم این مهارت و یاد بگیری و بتونی بدون فشار و با سرعت و کیفیت خیلی بالایی از رقیبات جلو بزنی . تا کی میخوای اون عقب وایستی و با سرعت لاکپشتی حرکت کنی ؟​

دریافت مشاوره

مشاوره کنکور هنر در کرج می توانید همین الان از همکاران ما دریافت کنید.

این روزها مجموعه های مشاوره ای بسیاری به منظور ارائه مشاوره به داوطلبان کنکور ایجاد شده اند. اما آیا تمامی آن ها می توانند سبب تمایز فرد نسبت به رقبایش در کنکور شوند؟

آن هم در کنکور هنر که می توان ادعا کرد نسبت به کنکور سایر گروه های آزمایشی بسیار متفاوت می باشد. علت این تفاوت را می توان در دروس اختصاصی این کنکور دانست. اگر شما عزیزان به دنبال دانستن بهترین اطلاعات درباره کنکور هنر هستید و می خواهید به خوبی سطح خود را نسبت به رقبا بالا ببرید می توانید بهترین خدمات مشاوره ای را از ما دریافت کنید.

همکاران ما به خوبی مسیر قبولی شما در کنکور هنر شما را روشن می کنند و تا رسیدن به این هدف شما را همراهی می کنند. بنابراین وقت را تلف نکنید و فرصت را غنیمت شمارید. اگر به دنبال دریافت بهترین خدمات مشاوره کنکور هنر در کرج هستید بدانید که بهترین گزینه دربرابر شماست. پس بدون نگرانی از محدودیت تعداد و نیز زمان تماس با ما تماس بگیرید. دریافت مشاوره از ما یعنی متمایز شدن واضح نسبت به رقبا.

کنکور هنر

کنکور هنر مانند کنکور زبان این امکان را به فرد می دهد تا بتوانید در کنار شرکت در کنکور یک رشته نظری بتوانید در کنکور دیگری هم شرکت کنید.

به بیان بهتر در کنار شرکت در کنکور یکی از رشته های ریاضی یا تجربی و یا انسانی می توانید در کنکور یکی از رشته های زبان و یا هنر هم شرکت کنید.

اما مهم این است که بدانید چطور می توان در این کنکور پیروز شد. برای این امر شما باید بدانید بهترین منابع برای آمادگی در این آزمون چه منابعی می باشند؟

معرفی منابع و نیز شرح روش مطالعه دروس برای هریک از دروس وظیفه یک مشاور کاربلد می باشد.

بخصوص اینکه در کنکور هنر مشکلی وجود دارد و آن نبودن منبع مشخص می باشد.

به علاوه اینکه روش مطالعه این دروس هم روشی خاص می باشد که باید به آن ها واقف بود. تمامی این موارد از سوی مشاوران ما خدمت شما گوشزد خواهند شد. به همین منظور می توانید از طریق شماره های درج شده در سایت با ما تماس بگیرید. خواهید دید که بهترین خدمات مشاوره ای خدمت شما ارائه می شوند.

[adguru adid=”1084″]

مزایای دریافت خدمات مشاوره کنکور هنر در کرج

در این بخش می خواهیم برای شما شرح بدهیم که چرا از بهترین گزینه های ارائه خدمات مشاوره ای می باشیم.

  • ما با بهره گیری از بهترین و بروزترین مشاوران کنکور به خوبی شما را برای قبولی در کنکور هنر آماده می کنیم. وقتی از مشاورانی کاربلد صحبت می کنیم منظور ما استفاده از افرادی است که به خوبی با آخرین تغییرات کنکور و آخرین رتبه قبولی ها واقف هستند.
  • مشاوران ما به خوبی شما را با بهترین منابع کنکور هنر شما آشنا خواهند کرد. به علاوه اینکه خدمت شما روش مطالعه هریک از دروس به خصوص اختصاصی کنکور هنر را شرح می دهیم. داشتن روش مطالعه ای درست می تواند به خوبی سرعت مطالعه شما و بازده یادگیری شما را افزایش دهد. طوری که با مطالعه اصولی شاید در بازه زمانی مشخص بتوانید اندوخته علمی بیشتری را برای خود ایجاد کنید.
  • از طرف دیگر ما شما را با اهمیت دروس مختلف آشنا می کنیم. طوری که بدانید که چطور باید برای دروس مختلف اولویت بندی درستی را اجرا کنید. به منظور آشنایی شما با اهمیت هر درس ما برای شما خواهیم گفت که ضرایب هر درس و نیز بودجه بندی هر درس به چه ترتیب می باشد. برای نمونه برای شما خواهیم گفت که اولویت پاسخ گویی در دروس عمومی به فراخور ضریب بالای درس ادبیات پاسخ به تست های این درس می باشد.
  • اما این موارد تنها مزایای خدمات ما نیستند. بلکه برای شما عزیزان کارنامه قبولی سالهای قبل را نیز تشریح می کنیم. شما نیاز دارید که سطح خود را بسنجید و بدانید برای رسیدن به هدف خود چقدر تلاش نیاز دارید. هنگامی کارنامه قبولی های سالهای قبل را بررسی کنید خواهید دانست که برای قبولی در هر رشته چه درصد هایی برای هر درس را باید بدست آورید.

شما عزیزان برای دریافت بهترین خدمات مشاوره کنکور هنر در کرج به منظور قبولی مقتدرانه در این آزمون تنها یک تماس تلفنی با این رویا فاصله دارید.

[adguru adid=”1084″]

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.