شهریه رشته عکاسی (دانشگاه آزاد، پیام نور و علمی کاربردی 1401)

0 4,187
تا دیر نشده مشکلتو بگو به مشاورت بگم:
منابع کنکور هنر چی هستن ؟

میدونی که اگه منابع اشتباهی بخونی کل زحماتت هدر میره ، در نهایت سر جلسه کتکورت تو هستی و کلی سوال که نمیدونی از کجا اومدن چون منابع درستی رو نخونده بودی ! آکادمی آرته ارائه کننده دقیق ترین منابع کنکو هنر با توجه به سطح درسی ، هدف و علاقته . لیست معتبر ترین منابع درسی رو از ما بگیر

دریافت مشاوره
چطوری باید برنامه ریزی انجام بدم؟

دانش آموزایی هستن که روزی 12 ساعت تلاش میکنن ولی با سرعت 200 کیلومتر توی مسیر اشتباهی درس میخونن! چون برنامه ریزی خوبی ندارن . اگه دنبال یه رتبه خفن توی سال کنکورت هستی و میخوای رو صندلی یکی از بهترین دانشگاه ها بشینی باید بدونی که برنامه ریزی اصولی با متد های روز جهان حرف اول رو برای موفقیتت میزنه . آکادمی آرته ارائه کننده جدید ترین متد های آموزشی و مطالعه هست که هر سال کلی رتبه برتر داره . چرا تو رتبه امسال نباشی ؟

دریافت مشاوره
عدم تمرکز وسط درس خوندن

تمرکز بالا مثل یه جت سرعتی عمل میکنه ! اگه میخوای جت ببندی درس بخونی باید مهارت تمرکز رو یاد بگیری یادت باشه که تمرکز قابل پرورشه پس اگه خیلی بی تمرکزی و حسابی از دستش کلافه شدی وقتشه که این مهارت مهم و آموزش ببینی تا توی یه هفته از تموم کنکوریا جلو بزنی بهت قول میدم که نتیجه میده کافیه از تکنیکای جادویی تمرکز استفاده کنی

دریافت مشاوره
شیوه مطالعه درس هارو بلد نیستم

اگه امروز درس میخونی فردا یادت میره ، اگه با زور و فشار و اعصاب خوردی درسارو یاد میگیری ، اگه همش استرس داری که مطالبو تا روز کنکو فراموش کنی و سر جلسه هیچی یادت نمونده باشه ! جای نگرانی نداره کافیه یاد بگیری که شیوه درست و اصولی درس خوندن چطوریه اون موقع هست که از سال کنکورت کلی تجربه خوب برات میمونه ، دیگه دوران استرس و اعصاب خوردی تموم شده وقتشه که با متد های روز مطالعه آشنا بشی تا شاهد قبولی خودت توی دانشگاه مورد علاقه ات باشی ، آکادمی آرته ارائه کننده جدیدی ترین متد های روز دنیاست و کمکت میکنه به بهترین نحو درس بخونی کافیه مشکلتو به من بگی​

دریافت مشاوره
انتخاب رشته کنکور هنر

سالانه دانش آموزای زیادی هستن که بعد یه سال تلاش و زحمت فراوان با یه انتخاب رشته اشتباه همه تلاشاشون رو نابود میکنن ! انتخاب رشته مهم ترین مرحله کنکورته که باید توسط یه فرد متخصص انجام بشه . میدونیم که خیلیا با رتبه های فوق العاده دانشگاه های بدی قبول شدن ، چون انتخاب رشته رو دست کم گرفتن حواست باشه که زحمتای یه سالتو به باد ندی . آکادمی آرته کمکت میکنه بهترین دانشگاه رو با رتبه ای که کسب کردی قبول بشی

دریافت مشاوره
مشکل کند خوانی شدید دارم

خیلی از دانش آموزا درگیر مطالعه لاکپشتی شدن ! به جای اینکه توی 24 ساعت کلی درس و کتاب بخونن همه وقتشون سر چندتا دونه درس گرفته میشه . دقیقا توی همون ثانیه هایی که داره میگذره کلی کنکوری با یاد گرفتن شیوه های تند خوانی و مطالعه سرعتی دارن مثل جت میرن جلو . وقتشه که تو هم این مهارت و یاد بگیری و بتونی بدون فشار و با سرعت و کیفیت خیلی بالایی از رقیبات جلو بزنی . تا کی میخوای اون عقب وایستی و با سرعت لاکپشتی حرکت کنی ؟​

دریافت مشاوره

شهریه رشته عکاسی در دانشگاه های مختلف همواره یکی از سوالات مهم داوطلبان دانشگاه های بدون کنکور سراسر کشور می باشد. در این مقاله آکادمی آرته آخرین اخبار بروز شده در مورد شهریه رشته عکاسی بدون کنکور را در اختیار شما قرار می دهد.

همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دانشگاه های بدون کنکور علمی کاربردی می توانید کلیک کنید.

تعریف شهریه ثابت و شهریه متغیر

تحصیل در دانشگاه های علمی کاربردی – پیام نور – آزاد اسلامی و کلیه ی موسسات آزاد علمی بر اساس سوابق تحصیلی بر اساس شهریه می باشد. شهریه به نوبه خود به بخش تقسیم می شود :

  1. شهریه ثابت
  2. شهریه متغیر

 

 

شهریه ثابت : این شهریه همانطور که از اسمش پیداست هر ساله عدد مشخص و ثابتی است. دانشجو ملزم می باشد برای هر ترم این شهریه را پرداخت نماید.

شهریه متغیر : این شهریه بر اساس تعداد واحد درسی که برای هر ترم اخذ می نماید حساب می شود. به ازای هر درس هزینه مشخصی در نظر گرفته شده است. معمولا تعداد واحد های اخذ شده در هر ترم میانگین از 12 تا 24 واحد بنا بر تصمیم دانشجو و دانشگاه می باشد.

شهریه دانشگاه آزاد اسلامی رشته عکاسی

دانشگاه آزاد اسلامی همانطور که گفته شد از دانشگاه های شهریه پرداز می باشد و دانشجویان اعم از با کنکور و بدون کنکور شامل این شهریه می گردند. شهریه دانشگاه آزاد معمولا به نسبت دیگر دانشگاه های نام برده کمی بیشتر می باشد. در طول ترم واحد هایی که شامل دروس “عملی” و “پروژه” هستند هزینه های آن ها بیشتر از دیگر دروس نظری محاسبه می شود.

شهریه کاردانی دانشگاه آزاد رشته های هنر

هنر 3 میلیون و 100 هزار تومان الی 3 میلیون و 600 هزار تومان

شهریه کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد رشته های هنر

هنر 3 میلیون و 600 الی 4 میلیون تومان

شهریه کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد رشته های هنر

هنر 3 میلیون و 700 الی 4 میلیون و 500 هزار تومان

شهریه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد رشته های هنر

هنر 7 میلیون و 300 الی 9 میلیون و 500 هزار تومان

شهریه دکتری تخصصی دانشگاه آزاد رشته های هنر

هنر 16 میلیون تومان الی 20 میلیون تومان

شهریه دانشگاه علمی کاربردی در رشته عکاسی

دانشگاه علمی کاربردی از دیگر دانشگاه های شهریه پرداز در کشور می باشد که همچنین در دو مقطع کارشناسی (لیسانس) و کاردانی (فوق دیپلم) اقدام به پذیرش دانشجو می نماید. شهریه دانشگاه علمی کاربردی هر ساله معمولا بین 10 الی 20 درصد افزایش قیمت به همراه دارد.

شهریه کاردانی ناپیوسته دانشگاه علمی کاربردی رشته های هنر

فرهنگ و هنر 1 میلیون و 800 هزار تومان الی 2 میلیون و 400 هزار تومان

شهریه کارشناسی ناپیوسته دانشگاه علمی کاربردی رشته های هنر

فرهنگ و هنر 2 میلیون و 300 هزار تومان الی 2 میلیون و 500 هزار تومان

شهریه دانشگاه پیام نور رشته عکاسی

دانشگاه پیام نور در بعضی از واحد های خود اقدام به ارائه ی رشته عکاسی کرده است. اگر متقاضی تحصیل در دانشگاه پیام نور می باشید می توانید از طریق “انتخاب رشته کنکور هنر” و یا “ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی” اقدام نمایید. برای انجام ثبت نام می توانید به سایت سازمان سنجش مراجعه کنید. دانشگاه پیام نور نیز از جمله دانشگاه های شهریه پرداز می باشد و در ادامه مقاله آکادمی آرته شهریه دانشگاه پیام نور برای رشته عکاسی را شرح خواهد داد.
شهریه دانشگاه پیام نور برای رشته عکاسی در گروه هنر میانگین 2 الی 2 و نیم میلیون تومان می باشد که این رقم هر ساله بر اساس نرخ تورم در کشور افزایش پیدا می کند.

مقایسه شهریه دانشگاه پیام نور و غیر انتفاعی در رشته عکاسی

در زمان انتخاب رشته کنکور هنر سراسری شما مجاز به انتخاب رشته عکاسی در دانشگاه های پیام نور و یا دانشگاه های غیر انتفاعی سراسر کشور می شوید. باید بدانید که شهریه در دانشگاه های پیام نور فرق چندانی با دیگر دانشگاه های شهریه پرداز ندارد و در این بین فقط دانشگاه آزاد اسلامی در رشته عکاسی دارای شهریه ی نسبتا بیشتری می باشد.

شهریه دانشگاه های با سوابق تحصیلی در رشته عکاسی

شهریه دانشگاه های با سوابق عکاسی در رشته عکاسی بر اساس آخرین تغییرات تقریبا برابر با دانشگاه های علمی کاربردی و پیام نور می باشد.

مطالعه بیشتر: رشته عکاسی خبری
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.