شهریه رشته طراحی لباس دانشگاه علمی کاربردی

شهریه رشته طراحی لباس دانشگاه علمی کاربردی
0 1,916
تا دیر نشده مشکلتو بگو به مشاورت بگم:
منابع کنکور هنر چی هستن ؟

میدونی که اگه منابع اشتباهی بخونی کل زحماتت هدر میره ، در نهایت سر جلسه کتکورت تو هستی و کلی سوال که نمیدونی از کجا اومدن چون منابع درستی رو نخونده بودی ! آکادمی آرته ارائه کننده دقیق ترین منابع کنکو هنر با توجه به سطح درسی ، هدف و علاقته . لیست معتبر ترین منابع درسی رو از ما بگیر

دریافت مشاوره
چطوری باید برنامه ریزی انجام بدم؟

دانش آموزایی هستن که روزی 12 ساعت تلاش میکنن ولی با سرعت 200 کیلومتر توی مسیر اشتباهی درس میخونن! چون برنامه ریزی خوبی ندارن . اگه دنبال یه رتبه خفن توی سال کنکورت هستی و میخوای رو صندلی یکی از بهترین دانشگاه ها بشینی باید بدونی که برنامه ریزی اصولی با متد های روز جهان حرف اول رو برای موفقیتت میزنه . آکادمی آرته ارائه کننده جدید ترین متد های آموزشی و مطالعه هست که هر سال کلی رتبه برتر داره . چرا تو رتبه امسال نباشی ؟

دریافت مشاوره
عدم تمرکز وسط درس خوندن

تمرکز بالا مثل یه جت سرعتی عمل میکنه ! اگه میخوای جت ببندی درس بخونی باید مهارت تمرکز رو یاد بگیری یادت باشه که تمرکز قابل پرورشه پس اگه خیلی بی تمرکزی و حسابی از دستش کلافه شدی وقتشه که این مهارت مهم و آموزش ببینی تا توی یه هفته از تموم کنکوریا جلو بزنی بهت قول میدم که نتیجه میده کافیه از تکنیکای جادویی تمرکز استفاده کنی

دریافت مشاوره
شیوه مطالعه درس هارو بلد نیستم

اگه امروز درس میخونی فردا یادت میره ، اگه با زور و فشار و اعصاب خوردی درسارو یاد میگیری ، اگه همش استرس داری که مطالبو تا روز کنکو فراموش کنی و سر جلسه هیچی یادت نمونده باشه ! جای نگرانی نداره کافیه یاد بگیری که شیوه درست و اصولی درس خوندن چطوریه اون موقع هست که از سال کنکورت کلی تجربه خوب برات میمونه ، دیگه دوران استرس و اعصاب خوردی تموم شده وقتشه که با متد های روز مطالعه آشنا بشی تا شاهد قبولی خودت توی دانشگاه مورد علاقه ات باشی ، آکادمی آرته ارائه کننده جدیدی ترین متد های روز دنیاست و کمکت میکنه به بهترین نحو درس بخونی کافیه مشکلتو به من بگی​

دریافت مشاوره
انتخاب رشته کنکور هنر

سالانه دانش آموزای زیادی هستن که بعد یه سال تلاش و زحمت فراوان با یه انتخاب رشته اشتباه همه تلاشاشون رو نابود میکنن ! انتخاب رشته مهم ترین مرحله کنکورته که باید توسط یه فرد متخصص انجام بشه . میدونیم که خیلیا با رتبه های فوق العاده دانشگاه های بدی قبول شدن ، چون انتخاب رشته رو دست کم گرفتن حواست باشه که زحمتای یه سالتو به باد ندی . آکادمی آرته کمکت میکنه بهترین دانشگاه رو با رتبه ای که کسب کردی قبول بشی

دریافت مشاوره
مشکل کند خوانی شدید دارم

خیلی از دانش آموزا درگیر مطالعه لاکپشتی شدن ! به جای اینکه توی 24 ساعت کلی درس و کتاب بخونن همه وقتشون سر چندتا دونه درس گرفته میشه . دقیقا توی همون ثانیه هایی که داره میگذره کلی کنکوری با یاد گرفتن شیوه های تند خوانی و مطالعه سرعتی دارن مثل جت میرن جلو . وقتشه که تو هم این مهارت و یاد بگیری و بتونی بدون فشار و با سرعت و کیفیت خیلی بالایی از رقیبات جلو بزنی . تا کی میخوای اون عقب وایستی و با سرعت لاکپشتی حرکت کنی ؟​

دریافت مشاوره

دانشگاه علمی کاربردی جزو مراکز آموزشی آزاد حساب می شود که دانشجویان جهت تحصیل در این دانشگاه ملزم به پرداخت شهریه می باشند. شهریه پرداختی توسط دانشجو با توجه به نوع رشته تحصیلی و تعداد واحد های اخذ شده در هر ترم می تواند متفاوت باشد.

تمام رشته های دانشگاه علمی کاربردی به صورت بدون کنکور ارائه می شوند. دانش آموز جهت ثبت نام بدون کنکور در این دانشگاه  می بایست از میزان شهریه دریافتی توسط دانشگاه مطلع شوند. مبلغ شهریه در دفترچه ثبت نام بدون کنکوردانشگاه علمی کاربردی 1401_1402 ذکر شده است. آکادمی تخصصی کنکور هنر آرته نیز در این مقاله اطلاعات لازم را به شما بازگو می کند. با آرته همراه باشید.

دانشگاه علمی کاربردی یکی از ارائه کنندگان رشته طراحی لباس در کشور می باشد که سالانه داوطلبان زیادی در این دانشگاه مشغول به تحصیل می شوند. می دانید که پوشاک یکی از نیاز های اساسی انسان می باشد لذا شما با تحصیل در رشته طراحی لباس می توانید آینده شغلی و تحصیلی فوق العاده ای را برای خود فراهم نمایید. از راه اندازی برند های شخصی و افتتاح تولیدی ها گرفته تا طراحی لباس برای افراد مشهور و معروف.

نکات لازم راجع به رشته طراحی لباس در دانشگاه علمی کاربردی

هدف از ارائه رشته طراحی لباس در دانشگاه علمی کاربردی تربیت نیروی کار خلاق و متخصص در امر تولید و طراحی پوشاک است.

دانشگاه علمی کاربردی با تربیت نیروی کار متخصص و حرفه ای، خواهان ایجاد تحول در عرصه طراحی پوشاک می باشد. افراد متخصص در این امر می توانند در کارگاه های تولیدی لباس به عنوان طراح، متخصص و سرپرست کار حضور پیدا کنند.

ثبت نام رشته طراحی لباس در دانشگاه علمی کاربردی

رشته طراحی لباس در دو مقطع کاردانی و کارشناسی نا پیوسته دانشجو می پذیرد. شما بدون نیاز به شرکت در کنکور سراسری هنر می توانید برای تحصیل در دانشگاه علمی کاربردی صرفا بر اساس سوابق تحصیلی خود اقدام به ثبت نام نمایید و نیاز به شرکت در هیچ آزمونی نمی باشد. با توجه به افزایش روز افزون متقاضیان در رشته های هنری، ارائه رشته های هنری مختلف در دانشگاه ها و ارائه برنامه ریزی مناسب و سازمان دهی شده جهت تحصیل هنرمندان امری واجب و ضروری می باشد.

ثبت نام طراحی لباس دانشگاه علمی کاربردی

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی در رشته طراحی لباس

هر سال در دو بازه زمانی تیر ماه و بهمن ماه، پذیرش دانشجویان در دانشگاه علمی کاربردی امکان پذیر می شود. اگر متقاضی وروی مهر ماه هستید، باید در تیر ماه جهت ثبت نام اقدام نمایید. مهلت ثبت نام در اواسط تیر ماه دو بار تمدید می شود.

اگر متقاضی بهمن ماه می باشید، باید از آذر تا دی ماه با مراجعه به سایت رسمی سازمان سنجش sanjesh.org از تاریخ ثبت نام با خبر شوید و جهت ثبت نام دانشگاه مدارک لازم را ارائه دهید.

مراحل ثبت نام  رشته طراحی لباس در دانشگاه علمی کاربردی

پس از ورود به سایت رسمی سازمان سنجش sanjesh.org در منوی سمت راست گزینه علمی کاربردی را انتخاب کنید.  اخبار مربوط به دانشگاه علمی کاربردی برای شما نمایش داده می شود.  سپس دفترچه ثبت نام را دانلود کرده و مطالعه کنید. حال رشته ها و کد رشته های مد نظر خودتان را یادداشت نمایید. گزینه پذیرش دانشجو بر اساس سوابق تحصیلی را انتخاب کنید و وارد صفحه ثبت نام شوید. فیلد سوال های اطلاعات شخصی و  تحصیلی خود را پر کنید.

پس از وارد کردن کامل اطلاعات و سپری کردن مراحل ثبت نام اولیه، سیستم به شما یک کد رهگیری می دهد که باید این کد را تا پایان اعلام نتایج قبولی، نزد خود نگه دارید.

نحوه پرداخت شهریه برای رشته طراحی لباس در دانشگاه علمی کاربردی

برای پرداخت شهریه باید به طور اینترنتی و از طریق سایت هم آوا اقدام نمایید. دانشگاه علمی کابردی شرایط بسیار خوبی را جهت پرداخت شهریه برای دانشجوبان فراهم آورده است تا به بتوانند به راحتی بت نام نموده و پرداخت شهریه دانشگاه را انجام دهند.

شما می توانید با وارد شدن به سایت دانشگاه و طی نمودن مراحل نظیر وارد کردن شماره دانشجویی، نام کاربری و کد ملی خود ثبت نام خود را در این دانشگاه انجام دهید. لازم است حداقل شهریه ای که برای شما مقدور شده است را واریز نمایید. لازم به ذکر است که واریز کردن 15 درصد از شهریه در آغاز نیمسال تحصیلی الزامی است که همان شهریه ثابت تعیین شده از سمت دانشگاه می باشد. و مابقی شهریه نیز می تواند در طول ترم و به صورت اقساط قبل از شروع امتحانات واریز گردد.
شهریه رشته طراحی لباس دانشگاه علمی کاربردی

میزان شهریه دانشگاه علمی کاربردی در مقطع کارشناسی و کاردانی نا پیوسته 1401-1402

در زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی در بهمن ماه، دفترچه راهنما جهت اسم نویسی در دو مقطع کاردانی ناپیوسته و کارشناسی ناپیوسته، به صورت جداگانه بر روی سایت سنجش sangesh.org  منتشر خواهد شد. میزان شهریه دانشگاه علمی کاربردی درون دفترچه راهنما مشخص شده است. هر ساله ده الی بیست درصد به میزان شهریه دانشگاه علمی کاربردی اضافه خواهد شد. برای اطلاع از میزان شهریه سال جاری دفترچه راهنمای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی را دانلود و مطالعه فرمایید.
شهریه رشته فرهنگ و هنر مقطع کاردانی ناپیوسته دانشگاه علمی کاربردی 1401 – 1402 (نیمسال بهمن)
شهریه ثابت 967 هزار تومان
شهریه متغیر دروس عمومی واحد نظری 45 هزار و 145 تومان
واحد عملی 73 هزار و 904 تومان
واحد نظری 49 هزار 269 تومان
دروس تخصصی واحد آزمایشگاهی 73 هزار و 904 تومان
واحد کارگروهی و پروژه 82 هزار 125 تومان
واحد کاربینی و کارورزی 213 هزار 870 تومان

مدارک لازم جهت ثبت نام رشته طراحی لباس دانشگاه علمی کاربردی

جهت ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی ارائه مدارک زیر الزامی می باشد.

  • اطلاعات شخصی مانند : کد ملی، محل تولد، آدرس، شماره تماس و…
  • اطلاعات کامل کارت ملی و شناسنامه
  • اطلاعات مربوط به سوابق تحصیلی مانندمعدل کتبی دیپلم، فوق دیپلم، تاریخ فارغ التحصیلی، کد محل تحصیل و…
  • مدارک جهت ارائه حضوری

پس از قبولی دانشجو، مدارک باید به صورت حضوری ارائه داده شوند. این مدارک عبارتند از کپی شناسنامه، کارت ملی، چند قطعه عکس پرسنلی، عکس از نظام وظیفه، گواهی اشتغال به کار، اصل آخرین مدرک تحصیلی

دانشگاه های ارائه دهنده رشته طراحی لباس

دانشگاه های ارائه دهنده رشته طراحی لباس در دانشگاه علمی کاربردی به شرح زیر می باشند.

  • مرکز آموزش علمی کاربردی الشتر ۱
  • مرکز آموزش علمی کاربردی جاجرم
  • مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی تهران ۴
  • مرکز آموزش علمی کاربردی چرم ( تهران )
  • مرکز آموزش علمی کاربردی سبزوار ۲
  • مرکز آموزش علمی کاربردی شرکت تعاونی تولیدکنندگان صنعت، کشاورزی و دامپروری بروجرد
  • مرکز آموزش علمی کاربردی شرکت زاگرس پوش بروجرد
  • مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری صایین قلعه
  • مرکز آموزش علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۱ خمین
  • مرکز آموزش علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۱ گیلان(رشت)
  • مرکز آموزش علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۱ مازندران
  • مرکز آموزش علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۱ همدان
  • مرکز آموزش علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۴ بابل
  • مرکز آموزش علمی کاربردی مرودشت ۱
  • مرکز آموزش علمی کاربردی مهاباد

در صورت تمایل به تحصیل در رشته طراحی لباس دانشگاه علمی کاربردی می توانید یکی از دانشگاه های نام برده را از درون دفترچه انتخاب رشته انتخاب نمایید.

 

دانشگاه های رشته طراحی لباس

سخن پایانی

رشته طراحی لباس یکی از پر طرفدار ترین رشته های هنری می باشد که خاطر داشتن بازار کار خوب هر ساله بیشتر  از پیش مورد توجه دانش آموزان متقاضی این رشته قرار می گیرد. یکی از راه های ورود به رشته طراحی لباس ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی می باشد که دانش آموز می تواند با پرداخت شهریه و بدون  نیاز به کنکور سراسری مشغول به تحصیل شود. چنانچه تمایلی به شرکت در دانشگاه های با پرداخت شهریه و بدون خوابگاه نداشتید، باید از طریق شرکت در کنکور سراسری هنر در دانشگاه های دولتی مشغول به تحصیل شوید که نیازمند تلاش زیادی است تا بتوانید رتبه خوبی را در کنکور سراسری هنر کسب نمایید.
مطالب مرتبط:
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.