رشته چاپ دانشگاه علمی کاربردی

رشته چاپ در دانشگاه علمی کاربردی
0 875
تا دیر نشده مشکلتو بگو به مشاورت بگم:
منابع کنکور هنر چی هستن ؟

میدونی که اگه منابع اشتباهی بخونی کل زحماتت هدر میره ، در نهایت سر جلسه کتکورت تو هستی و کلی سوال که نمیدونی از کجا اومدن چون منابع درستی رو نخونده بودی ! آکادمی آرته ارائه کننده دقیق ترین منابع کنکو هنر با توجه به سطح درسی ، هدف و علاقته . لیست معتبر ترین منابع درسی رو از ما بگیر

دریافت مشاوره
چطوری باید برنامه ریزی انجام بدم؟

دانش آموزایی هستن که روزی 12 ساعت تلاش میکنن ولی با سرعت 200 کیلومتر توی مسیر اشتباهی درس میخونن! چون برنامه ریزی خوبی ندارن . اگه دنبال یه رتبه خفن توی سال کنکورت هستی و میخوای رو صندلی یکی از بهترین دانشگاه ها بشینی باید بدونی که برنامه ریزی اصولی با متد های روز جهان حرف اول رو برای موفقیتت میزنه . آکادمی آرته ارائه کننده جدید ترین متد های آموزشی و مطالعه هست که هر سال کلی رتبه برتر داره . چرا تو رتبه امسال نباشی ؟

دریافت مشاوره
عدم تمرکز وسط درس خوندن

تمرکز بالا مثل یه جت سرعتی عمل میکنه ! اگه میخوای جت ببندی درس بخونی باید مهارت تمرکز رو یاد بگیری یادت باشه که تمرکز قابل پرورشه پس اگه خیلی بی تمرکزی و حسابی از دستش کلافه شدی وقتشه که این مهارت مهم و آموزش ببینی تا توی یه هفته از تموم کنکوریا جلو بزنی بهت قول میدم که نتیجه میده کافیه از تکنیکای جادویی تمرکز استفاده کنی

دریافت مشاوره
شیوه مطالعه درس هارو بلد نیستم

اگه امروز درس میخونی فردا یادت میره ، اگه با زور و فشار و اعصاب خوردی درسارو یاد میگیری ، اگه همش استرس داری که مطالبو تا روز کنکو فراموش کنی و سر جلسه هیچی یادت نمونده باشه ! جای نگرانی نداره کافیه یاد بگیری که شیوه درست و اصولی درس خوندن چطوریه اون موقع هست که از سال کنکورت کلی تجربه خوب برات میمونه ، دیگه دوران استرس و اعصاب خوردی تموم شده وقتشه که با متد های روز مطالعه آشنا بشی تا شاهد قبولی خودت توی دانشگاه مورد علاقه ات باشی ، آکادمی آرته ارائه کننده جدیدی ترین متد های روز دنیاست و کمکت میکنه به بهترین نحو درس بخونی کافیه مشکلتو به من بگی​

دریافت مشاوره
انتخاب رشته کنکور هنر

سالانه دانش آموزای زیادی هستن که بعد یه سال تلاش و زحمت فراوان با یه انتخاب رشته اشتباه همه تلاشاشون رو نابود میکنن ! انتخاب رشته مهم ترین مرحله کنکورته که باید توسط یه فرد متخصص انجام بشه . میدونیم که خیلیا با رتبه های فوق العاده دانشگاه های بدی قبول شدن ، چون انتخاب رشته رو دست کم گرفتن حواست باشه که زحمتای یه سالتو به باد ندی . آکادمی آرته کمکت میکنه بهترین دانشگاه رو با رتبه ای که کسب کردی قبول بشی

دریافت مشاوره
مشکل کند خوانی شدید دارم

خیلی از دانش آموزا درگیر مطالعه لاکپشتی شدن ! به جای اینکه توی 24 ساعت کلی درس و کتاب بخونن همه وقتشون سر چندتا دونه درس گرفته میشه . دقیقا توی همون ثانیه هایی که داره میگذره کلی کنکوری با یاد گرفتن شیوه های تند خوانی و مطالعه سرعتی دارن مثل جت میرن جلو . وقتشه که تو هم این مهارت و یاد بگیری و بتونی بدون فشار و با سرعت و کیفیت خیلی بالایی از رقیبات جلو بزنی . تا کی میخوای اون عقب وایستی و با سرعت لاکپشتی حرکت کنی ؟​

دریافت مشاوره

معرفی رشته چاپ در دانشگاه علمی کابردی بدون کنکور و براساس سوابق تحصیلی

رشته چاپ همواره به علت بازار کار خوبی که دارد هر ساله در دانشگاه علمی کاربردی دانشجویان زیادی را به خود جلب کرده است. با توجه به انواع چاپ دستی و ماشینی و پیشرفت صنعت چاپ، دیجیتالی شدن مراحل و دستگاه ها، پیشرفت زیادی در این عرصه ایجاد شده همچنین با زیاد شدن تقاضا ُ عرضه در بازار نیز نیازمند علم، تجربه و امکانات وسیع تری می باشد.

این رشته قصد دارد متخصصانی را پرورش دهد که با درک درست از دنیای رنگ، تناسبات، فرهنگ جامعه بتواند این عرصه را گسترش داده و روز به روز بهتر از گذشته به نیاز مردم پاسخ داده شود. دانشجویان در رشته طراحی چاپ علمی کاربردی بر اساس سوابق تحصیلی ( شرط معدل ) با سر فصل هایی  مانند آشنایی با مقوا و انواع کاغذ، اصول شیمی در چاپ، زبان فنی، طراحی آرم و نشانه و لوگو، تاریخ هنر چاپ و نشر و… آشنا خواهند شد. همچنین دانشجویان کار با دستگاه های پیشرفته چاپ را یاد میگیرند.

 

معرفی رشته چاپ دانشگاه علمی کاربردی
معرفی رشته چاپ دانشگاه علمی کاربردی

 ورودی به دانشگاه علمی کاربردی بدون نیاز به شرکت در کنکور سراسری

ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی رشته چاپ در دو نیمه مهر و بهمن ماه در مقطع کاردانی و کارشناسی نا پیوسته انجام می شود. کافی است به سایت رسمی سازمان سنجش به آدرس www.sanjesh.org مراجعه فرمایید. البته برای ثبت نام لازم است دارای مدرک دیپلم، از هر شاخه ای باشید. معدل دیپلم شما باید بالای ده باشد و مشمول شرایط اختصاصی و عمومی و شرایط جسمانی سالم برای انجام کار های عملی باشید.

شهریه دانشگاه رشته طراحی چاپ علمی کاربردی بدون کنکور

هزینه تحصیل در رشته چاپ دانشگاه علمی کاربردی همانند دیگر رشته های فعال این دانشگاه به طور دقیق مشخص نیست و ممکن است سالانه دچار تغییر شود. اما باید بدانید که شهریه شامل دو بخش ثابت و متغییر است. در شهریه ثابت شما مبلغی را به طور ثابت که دچار تغییر نمی شود به دانشگاه واریز می کنید اما شهریه متغییر با توجه به تعداد واحد های انتخابی، دروس عمومی و اختصاصی، واحد های نظری و عملی در طول یک ترم متفاوت خواهد بود. برای کسب اطلاعات دقیق میزان هزینه های دانشگاه، هزینه اسکان و خوابگاه می توانید از کارشناسان آکادمی تخصصی کنکور هنر آرته کمک بگیرید. کافی است با ما تماس حاصل نمایید.
شهریه دانشگاه علمی کاربردی در رشته چاپ
شهریه دانشگاه علمی کاربردی در رشته چاپ

آینده شغلی تحصیل در رشته چاپ دانشگاه علمی کاربردی

دانشگاه علمی کاربردی تحصیل در رشته چاپ بدون کنکور را فراهم کرده است تا دانشجویان بتوانند  با چاپ و انتشار آثار فرهنگی و هنری با کیفیت به توسعه صنعت چاپ در کل کشور کمک کنند. شما با تحصیل در رشته چاپ توانایی در اجرای کار های گرافیکی، سرپرستی بر واحد های چاپ، بررسی جنبه های فنی در امور چاپی را کسب می کنند. شما با تحصیل در رشته چاپ دانشگاه علمی کاربردی می توانید در چاپخانه ها، نشریات و روزنامه نگاری ها و کارخانه های مرتبط با امور چاپی مشغول به کار شوید.

نحوه پذیرش دانشجو در رشته طراحی چاپ علمی کاربردی بدون کنکور کاردانی

پذیرش دانشجو در دانشگاه علمی کاربردی بر اساس نوع دیپلم ( غیر مرتبط یا مرتبط)، نوع سهمیه ( آزاد، منطقه، جانبازی و ایثارگری، بومی می باشد. داوطلبانی که شاغل می باشند در مرحله انتخاب رشته خود هم می توانند از کدرشته محل های شاغلو هم کد رشته محل های ازاد استفاده نمایند. پذیرش دانشجویان در دانشگاه علمی کاربردی رشته چاپ بر اساس امتیاز داوطلبان، اولویت انتخاب رشته آنان و ظرفیت های اختصاص داده شده به هر سهمیه صورت می گیرد.

نحوه پذیرش دانشجو در رشته طراحی چاپ علمی کاربردی بدون کنکور کارشناسی

پذیرش در این دانشگاه به صورت متمرکز صورت می گیرد. در هر یک از کد رشته محل های انتخابی، بر اساس معدل کل مندرج در گواهینامه داوطلب، مرتبط یا غیر مرتبط بودن مدرک، نوع سهمیه آزاد، شاغل، رزمندگان و ایثارگری، سهمیه مناطق و بومی گزینی و به تشخیص مراجعصورت خواهد گرفت.

داوطلبانی که مدرک رشته کاردانی آنان مرتبط با رشته تحصیلی انتخابی آنان باشد، در اولویت پذیرش آن رشته قرار می گیرند و ظرفیت باقی مانده در هر کد رشته محل، به داوطلبان سهمیه آزاد با مدرک کاردانی غیر مرتبط اختصاص داده می شود.

ظرفیت های باقی مانده در هر کدرشته محل، به داوطلبان سهمیه آزاد با مدرک کاردانی غیر مرتبط تعلق می گیرد. پیشنهاد می شود که داوطلبان برای انتخاب رشته کارشناسی، رشته ای مرتبط با مقطع کاردانی خود انتخاب کنند.  داوطلبانی که شامل سهمیه شاغل می شوند، صرفا در رشته مرتبط با شغل آنان پذیرش خواهند شد.

مدارک لازم جهت ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی رشته چاپ بدون کنکور مقطع کارشناسی

مدارک لازم برای دانشگاه علمی کاربردی رشته چاپ و نشر
مدارک لازم برای دانشگاه علمی کاربردی رشته چاپ و نشر

 

  • مدرک تحصیلی مقطع کاردانی ( اعم از پیوسته و یا نا پیوسته ) دانشگاه ها و یا موسسه های آموزش عالی مورد تایید شورای عالی انقلاب فرهنگی، تحقیقات و فناوری، وزارت علوم، وزارت بهداشت، وزارت تحقیقات و فناوری، درمان و آموزش پزشکی و وزارت آموزش و پرورش.
  • دانش آموزانی که تا کنون گواهینامه تأیید معدل آنان صادر نشده است باید فرم تایید معدل ارائه دهند.
  • آخرین فیش حقوقی برای داوطلبان استفاده از سهمیه شاغل
  • فرم تکمیل شده استفاده از سهیه شاغل ویژه داوطلبانی که شاغل هستند و قصد دارند از سهمیه شاغل استفاده نمایند.

راهنمای انتخاب رشته دانشگاه علمی کاربردی رشته چاپ بدون کنکور

هر فرد جهت انتخاب رشته، می تواند با دانلود دفترچه انتخاب رشته و بررسی کد رشته محل مورد نظر با ورود به سایت سنجش انتخاب رشته نموده و درخواست خود را ثبت نمایند. جهت انتخاب رشته درست و اصولی و بالا بردن شانس قبولی خود می توانید با کارشناسان آکادمی آرته مشورت کنید کافی است با ما تماس بگیرید.

مطالب مرتبط:

دروس رشته چاپ و نشر دانشگاه علمی کاربردی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.