رشته عکاسی در دانشگاه پیام نور

شرایط پذیرش در دانشگاه پیام نور رشته عکاسی ۱۴۰۳ و همچنین شهریه های ثابت و متغیر آن
0 529
تا دیر نشده مشکلتو بگو به مشاورت بگم:
منابع کنکور هنر چی هستن ؟

میدونی که اگه منابع اشتباهی بخونی کل زحماتت هدر میره ، در نهایت سر جلسه کتکورت تو هستی و کلی سوال که نمیدونی از کجا اومدن چون منابع درستی رو نخونده بودی ! آکادمی آرته ارائه کننده دقیق ترین منابع کنکو هنر با توجه به سطح درسی ، هدف و علاقته . لیست معتبر ترین منابع درسی رو از ما بگیر

دریافت مشاوره
چطوری باید برنامه ریزی انجام بدم؟

دانش آموزایی هستن که روزی 12 ساعت تلاش میکنن ولی با سرعت 200 کیلومتر توی مسیر اشتباهی درس میخونن! چون برنامه ریزی خوبی ندارن . اگه دنبال یه رتبه خفن توی سال کنکورت هستی و میخوای رو صندلی یکی از بهترین دانشگاه ها بشینی باید بدونی که برنامه ریزی اصولی با متد های روز جهان حرف اول رو برای موفقیتت میزنه . آکادمی آرته ارائه کننده جدید ترین متد های آموزشی و مطالعه هست که هر سال کلی رتبه برتر داره . چرا تو رتبه امسال نباشی ؟

دریافت مشاوره
عدم تمرکز وسط درس خوندن

تمرکز بالا مثل یه جت سرعتی عمل میکنه ! اگه میخوای جت ببندی درس بخونی باید مهارت تمرکز رو یاد بگیری یادت باشه که تمرکز قابل پرورشه پس اگه خیلی بی تمرکزی و حسابی از دستش کلافه شدی وقتشه که این مهارت مهم و آموزش ببینی تا توی یه هفته از تموم کنکوریا جلو بزنی بهت قول میدم که نتیجه میده کافیه از تکنیکای جادویی تمرکز استفاده کنی

دریافت مشاوره
شیوه مطالعه درس هارو بلد نیستم

اگه امروز درس میخونی فردا یادت میره ، اگه با زور و فشار و اعصاب خوردی درسارو یاد میگیری ، اگه همش استرس داری که مطالبو تا روز کنکو فراموش کنی و سر جلسه هیچی یادت نمونده باشه ! جای نگرانی نداره کافیه یاد بگیری که شیوه درست و اصولی درس خوندن چطوریه اون موقع هست که از سال کنکورت کلی تجربه خوب برات میمونه ، دیگه دوران استرس و اعصاب خوردی تموم شده وقتشه که با متد های روز مطالعه آشنا بشی تا شاهد قبولی خودت توی دانشگاه مورد علاقه ات باشی ، آکادمی آرته ارائه کننده جدیدی ترین متد های روز دنیاست و کمکت میکنه به بهترین نحو درس بخونی کافیه مشکلتو به من بگی​

دریافت مشاوره
انتخاب رشته کنکور هنر

سالانه دانش آموزای زیادی هستن که بعد یه سال تلاش و زحمت فراوان با یه انتخاب رشته اشتباه همه تلاشاشون رو نابود میکنن ! انتخاب رشته مهم ترین مرحله کنکورته که باید توسط یه فرد متخصص انجام بشه . میدونیم که خیلیا با رتبه های فوق العاده دانشگاه های بدی قبول شدن ، چون انتخاب رشته رو دست کم گرفتن حواست باشه که زحمتای یه سالتو به باد ندی . آکادمی آرته کمکت میکنه بهترین دانشگاه رو با رتبه ای که کسب کردی قبول بشی

دریافت مشاوره
مشکل کند خوانی شدید دارم

خیلی از دانش آموزا درگیر مطالعه لاکپشتی شدن ! به جای اینکه توی 24 ساعت کلی درس و کتاب بخونن همه وقتشون سر چندتا دونه درس گرفته میشه . دقیقا توی همون ثانیه هایی که داره میگذره کلی کنکوری با یاد گرفتن شیوه های تند خوانی و مطالعه سرعتی دارن مثل جت میرن جلو . وقتشه که تو هم این مهارت و یاد بگیری و بتونی بدون فشار و با سرعت و کیفیت خیلی بالایی از رقیبات جلو بزنی . تا کی میخوای اون عقب وایستی و با سرعت لاکپشتی حرکت کنی ؟​

دریافت مشاوره

رشته عکاسی در دانشگاه پیام نور هر ساله از طریق سایت سازمان سنجش دانشجو می پذیرد. داوطلبان رشته عکاسی می توانند برای ثبت نام در دانشگاه پیام نور از طریق رتبه کنکور سراسری هنر و یا انتخاب رشته صرفا با سوابق تحصیلی در زمان فراخوانی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org اقدام نمایند. دانشگاه پیام نور همواره در کمتر بودن شهریه تحصیلی خود پیشتاز می باشد. به طور کلی شهریه رشته عکاسی دانشگاه پیام نور ۱۴۰۳ بر اساس واحد های هر ترم دانشجو محاسبه می گردد.

 

کارشناسان مشاوره تخصصی کنکور هنر آکادمی آرته آماده ی پاسخگویی به سوالات شما می باشند. با تماس با شماره ۰۲۱۹۱۰۱۵۴۲۴ و یا ارسال پیام در پشتیبانی آکادمی آرته به شماره ۰۹۱۹۵۵۲۰۳۲۰ می توانید بصورت کاملا رایگان از مشاوره تحصیلی بر خوردار شوید.

 

شهریه ثابت و متغیر دانشگاه پیام نور رشته عکاسی ۱۴۰۳

داوطلبان کنکوری سراسری ۱۴۰۳ بعد از پذیرش در رشته عکاسی دانشگاه پیام نور نسبت به انتخاب واحد های درسی خود اقدام می کنند. در مرحله اول شهریه ثابت را پرداخت می کنید. شهریه ثابت به معنی هزینه ی اصلی و ثابت دانشگاه است و هر ساله درصد کمی افزایش دارد. در مرحله ی دوم سپس به ازای تعداد واحد های درسی ارائه شده، هزینه ی شهریه متغیر همان ترم محاسبه می شود. بنابراین می توان گفت هزینه تعداد واحد های اخذ شده در هر ترم همان شهریه متغیر می باشد.

 

 

رشته عکاسی در دانشگاه پیام نور
رشته عکاسی در دانشگاه پیام نور

شهریه ثابت

شهریه ثابت دانشگاه پیام نور در رشته عکاسی سال ۱۴۰۳ حدودا یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان می باشد. این مبلغ در هر ترم بایستی پرداخت گردد. این هزینه تا پایان فارغ التحصیلی شما ثابت می ماند و به طور کلی در سال های بعدی صرفا درصد کمی بر اساس نرخ تورم در کشور افزایش خواهد داشت.

شهریه متغیر

هر درس در دانشگاه دارای هزینه ی مخصوص به خود است. این هزینه ها برای دستمزد اساتید محترم می باشد. به طور کلی حدودا برای اخذ ۲۰ واحد درسی حدودا ۲ میلیون تومان پرداخت می گردد. درس های تخصصی گران تر از دروس عمومی می باشند.

 

مدت زمان تحصیل در مقطع کارشناسی عکاسی دانشگاه پیام نور به مدت ۴ سال و یا ۸ ترم تحصیلی می باشد.

 

شهریه کارشناسی پیوسته پیام نور ۱۴۰۳
گروه ناحیه شهریه ثابت هر ترم شهریه دروس نظری هر واحد دروس عملی به ازای هر واحد درسی پایان نامه
دروس عمومی دروس پایه نظری دروس اصلی و تخصصی عملی کم هزینه عملی پرهزینه
هنر ناحیه 1 و 2 2,337,000 270,000 364,000 404,000 1,078,000 1,616,000 2,702,000
ناحیه 3 و 4 و 5 1,875,000 243,360 333,840 351,000 1,078,000 1,616,000 2,702,000

 

مقایسه شهریه پیام نور و دانشگاه آزاد در رشته عکاسی ۱۴۰۳

دانشگاه پیام نور همواره در کمتر بودن هزینه های تحصیلی پیشتاز بوده است. داوطلبان می توانند در دانشگاه های آزاد و غیر انتفاعی نیز در رشته عکاسی مشغول به تحصیل شوند اما به مراتب شهریه ی ثابت و متغیر دانشگاه های نام برده به مراتب بیشتر از دانشگاه پیام نور می باشد. شهریه دانشگاه آزاد در رشته عکاسی حدودا ۳ میلیون تومان بیشتر از دانشگاه پیام نور می باشد.

 

مقایشه شهریه پیام نور و غیرانتفاعی در رشته عکاسی ۱۴۰۳

از آنجایی که ثبت نام بدون کنکور رشته عکاسی نیز از طریق سازمان سنجش انجام می شود و داوطلبان می توانند همزمان در کنکور سراسری ۱۴۰۳ نیز شرکت نمایند، امکان انتخاب این رشته در تمامی دانشگاه ها امکان پذیر است. شهریه دانشگاه غیر انتفاعی رشته عکاسی تقریبا یک میلیون تومان بیشتر از دانشگاه پیام نور می باشد.

 

 

 

 

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.