رشته عکاسی در دانشگاه آزاد ۱۴۰۳

شرایط پذیرش رشته عکاسی دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ و هزینه های تحصیل در این دانشگاه به چه شکل است.
0 401
تا دیر نشده مشکلتو بگو به مشاورت بگم:
منابع کنکور هنر چی هستن ؟

میدونی که اگه منابع اشتباهی بخونی کل زحماتت هدر میره ، در نهایت سر جلسه کتکورت تو هستی و کلی سوال که نمیدونی از کجا اومدن چون منابع درستی رو نخونده بودی ! آکادمی آرته ارائه کننده دقیق ترین منابع کنکو هنر با توجه به سطح درسی ، هدف و علاقته . لیست معتبر ترین منابع درسی رو از ما بگیر

دریافت مشاوره
چطوری باید برنامه ریزی انجام بدم؟

دانش آموزایی هستن که روزی 12 ساعت تلاش میکنن ولی با سرعت 200 کیلومتر توی مسیر اشتباهی درس میخونن! چون برنامه ریزی خوبی ندارن . اگه دنبال یه رتبه خفن توی سال کنکورت هستی و میخوای رو صندلی یکی از بهترین دانشگاه ها بشینی باید بدونی که برنامه ریزی اصولی با متد های روز جهان حرف اول رو برای موفقیتت میزنه . آکادمی آرته ارائه کننده جدید ترین متد های آموزشی و مطالعه هست که هر سال کلی رتبه برتر داره . چرا تو رتبه امسال نباشی ؟

دریافت مشاوره
عدم تمرکز وسط درس خوندن

تمرکز بالا مثل یه جت سرعتی عمل میکنه ! اگه میخوای جت ببندی درس بخونی باید مهارت تمرکز رو یاد بگیری یادت باشه که تمرکز قابل پرورشه پس اگه خیلی بی تمرکزی و حسابی از دستش کلافه شدی وقتشه که این مهارت مهم و آموزش ببینی تا توی یه هفته از تموم کنکوریا جلو بزنی بهت قول میدم که نتیجه میده کافیه از تکنیکای جادویی تمرکز استفاده کنی

دریافت مشاوره
شیوه مطالعه درس هارو بلد نیستم

اگه امروز درس میخونی فردا یادت میره ، اگه با زور و فشار و اعصاب خوردی درسارو یاد میگیری ، اگه همش استرس داری که مطالبو تا روز کنکو فراموش کنی و سر جلسه هیچی یادت نمونده باشه ! جای نگرانی نداره کافیه یاد بگیری که شیوه درست و اصولی درس خوندن چطوریه اون موقع هست که از سال کنکورت کلی تجربه خوب برات میمونه ، دیگه دوران استرس و اعصاب خوردی تموم شده وقتشه که با متد های روز مطالعه آشنا بشی تا شاهد قبولی خودت توی دانشگاه مورد علاقه ات باشی ، آکادمی آرته ارائه کننده جدیدی ترین متد های روز دنیاست و کمکت میکنه به بهترین نحو درس بخونی کافیه مشکلتو به من بگی​

دریافت مشاوره
انتخاب رشته کنکور هنر

سالانه دانش آموزای زیادی هستن که بعد یه سال تلاش و زحمت فراوان با یه انتخاب رشته اشتباه همه تلاشاشون رو نابود میکنن ! انتخاب رشته مهم ترین مرحله کنکورته که باید توسط یه فرد متخصص انجام بشه . میدونیم که خیلیا با رتبه های فوق العاده دانشگاه های بدی قبول شدن ، چون انتخاب رشته رو دست کم گرفتن حواست باشه که زحمتای یه سالتو به باد ندی . آکادمی آرته کمکت میکنه بهترین دانشگاه رو با رتبه ای که کسب کردی قبول بشی

دریافت مشاوره
مشکل کند خوانی شدید دارم

خیلی از دانش آموزا درگیر مطالعه لاکپشتی شدن ! به جای اینکه توی 24 ساعت کلی درس و کتاب بخونن همه وقتشون سر چندتا دونه درس گرفته میشه . دقیقا توی همون ثانیه هایی که داره میگذره کلی کنکوری با یاد گرفتن شیوه های تند خوانی و مطالعه سرعتی دارن مثل جت میرن جلو . وقتشه که تو هم این مهارت و یاد بگیری و بتونی بدون فشار و با سرعت و کیفیت خیلی بالایی از رقیبات جلو بزنی . تا کی میخوای اون عقب وایستی و با سرعت لاکپشتی حرکت کنی ؟​

دریافت مشاوره

رشته عکاسی در دانشگاه آزاد اسلامی یکی از رشته های پر طرفدار هنر می باشد. دانشگاه آزاد اسلامی هر ساله مانند دانشگاه های سراسری در دو مرحله با رتبه و سوابق تحصیلی نسبت به پذیرش دانشجو اقدام می نماید. در سال های اخیر ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد در سایت آزمون انجام می گرفت اما در سال های اخیر ثبت نام در تمامی دانشگاه ها از طریق سایت سازمان سنجش انجام می شود. در این مقاله به صورت کاملا تخصصی برای شما عزیزان شرایط ثبت نام و شهریه رشته عکاسی در دانشگاه آزاد سال ۱۴۰۳ را توضیح خواهید داد.

 

آکادمی آرته بزرگترین مرجع کنکور هنر در ایران می باشد و با دارا بودن کادر مجرب مشاورین متخصص در زمینه کنکور سراسری هنر آماده ارائه خدمات مشاوره و برنامه ریزی تحصیلی و همچنین مشاوره تلفنی کاملا رایگان با تماس با ۰۲۱۹۱۰۱۵۴۲۴ و یا ارسال پیام در پشتیبانی تلگرام آکادمی از طریق شماره ۰۹۱۹۵۵۲۰۳۲۰ می باشد.

 

رشته عکاسی در دانشگاه آزاد اسلامی ۱۴۰۳

داوطلبان رشته عکاسی در دانشگاه آزاد هر ساله می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به اعلام علاقه مندی خود در دانشگاه مورد نظر ثبت نام کنند. سپس با فرا رسیدن زمان انتخاب رشته بایستی کد رشته های مخصوص به رشته عکاسی در دانشگاه آزاد را وارد نمایید. مشاورین آکادمی آرته با دارا بودن چندین سال تجربه در زمینه انتخاب رشته تخصصی در کوتاه ترین زمان ممکن برای شما انتخاب رشته را تکمیل خواهند کرد. و در مرحله آخر با ثبت انتخاب رشته ی خود در سایت سازمان سنجش کار خود را نهایی خواهید کرد.

دانشگاه آزاد اسلامی در واحد های مختلف خود رشته های هنری ارائه کرده است. به طور مثال ممکن است یک رشته در تهران و دیگر رشته فقط در شیراز ارائه شده باشد. لذا قبل از تصمیم به تحصیل در دانشگاه آزاد اقدام به مشاوره کنید و نسبت به موجود بودن رشته  ی عکاسی در شهر هایی که می توانید در آنجا تحصیل کنید اطلاعات لازم را کسب کنید.

 

رشته عکاسی در دانشگاه آزاد از طریق صرفا با سوابق تحصیلی نیز دانشجو می پذیرد.

 

شهریه ثابت و متغیر رشته عکاسی دانشگاه آزاد ۱۴۰۳

شهریه ثابت

شهریه ثابت دارای یک عدد ثابت می باشد و هر ساله این عدد بر اساس نرخ تورم در کشور مقداری افزایش خواهد داشت. این مبلغ در سال ۱۴۰۳ در حدود ۵ میلیون تومان می باشد.

شهریه متغیر

شهریه متغیر در دانشگاه آزاد بر اساس تعداد واحد های درسی اخذ شده و قیمت هر درس محاسبه می گردد. به طور مثال برای یک درس تخصصی هزینه بیشتری به نسبت دروس عمومی محاسبه می شود. تعداد واحد های درسی در هر ترم بر اساس وضعیت کیفی تحصیلی دانشجو می تواند از ۱۲ تا ۲۴ واحد باشد.

 

رشته تحصیلی شهریه ثابت برای هر ترم (تومان) شهریه متغیربرای 20 واحد درسی شهریه کل یک ترم

 

عکاسی 1000000 الی 1500000 800000 الی 1000000 3000000 الی 7000000

 

مدارک لازم جهت ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد اسلامی ۱۴۰۳

داوطلبان جهت ثبت نام در کنکور دانشگاه آزاد اسلامی نیازمند مدارک لازم ثبت نام کنکور هنر می باشند.

مدارک مورد نظر شمال لیست زیر می باشد :

  1. ایجاد سوابق تحصیلی و دریافت کد
  2. اسکن عکس ۳ در چهار (عکس جدید باشد)
  3. کد ملی و شناسنامه داوطلب
  4. کد پستی منزل داوطلب
  5. اعلام وضعیت نظام وظیفه (برای پسران)
  6. معدل دیپلم (معدل کل سه سال برای رشته های غیر نظری و معدل کتبی سال ۱۲ ام برای رشته های نظری)
  7. خرید شماره سریال اعتباری دانشگاه آزاد اسلامی

 

رشته عکاسی در دانشگاه آزاد اسلامی
رشته عکاسی دانشگاه آزاد اسلامی

 

بازار کار رشته عکاسی

رشته عکاسی بعنوان یک شغل با درآمد مناسب و همچنین خوداشتغال شناخته شده است. به طور کلی دانشجویان در هنگام تحصیل می توانند در موارد زیر مشغول به کسب و کار بشوند.

 

  • فعالیت در فضای مجازی و تولید محتوای آموزشی و همچنین تدریس عکاسی
  • فعالیت در آتلیه های عکاسی و چاپ عکس
  • انجام عکس های فرمالیته (ودینگ و تولد و …) بصورت شخصی و روزانه
  • فعالیت در شرکت های تبلیغاتی و مارکتینگ

 

آکادمی تخصصی کنکور هنر آرته در زمینه ی انتخاب رشته و ارائه خدمات برنامه ریزی تحصیلی با پشتیان های کاملا حرفه ای و بررسی روزانه وضعیت درسی شما در خدمت شماست.

برای عضویت در کانال خبری کنکور هنر آرته و همچنین دریافت مشاوره رایگان با پشتیبانی تلگرامی آرته در ارتباط باشید با شماره

۰۹۱۹۵۵۲۰۳۲۰

آرته تا موفقیت همراه شماست.

 

 

 

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.