دفترچه انتخاب رشته هنر 1400 و 1401

0 9,041
تا دیر نشده مشکلتو بگو به مشاورت بگم:
منابع کنکور هنر چی هستن ؟

میدونی که اگه منابع اشتباهی بخونی کل زحماتت هدر میره ، در نهایت سر جلسه کتکورت تو هستی و کلی سوال که نمیدونی از کجا اومدن چون منابع درستی رو نخونده بودی ! آکادمی آرته ارائه کننده دقیق ترین منابع کنکو هنر با توجه به سطح درسی ، هدف و علاقته . لیست معتبر ترین منابع درسی رو از ما بگیر

دریافت مشاوره
چطوری باید برنامه ریزی انجام بدم؟

دانش آموزایی هستن که روزی 12 ساعت تلاش میکنن ولی با سرعت 200 کیلومتر توی مسیر اشتباهی درس میخونن! چون برنامه ریزی خوبی ندارن . اگه دنبال یه رتبه خفن توی سال کنکورت هستی و میخوای رو صندلی یکی از بهترین دانشگاه ها بشینی باید بدونی که برنامه ریزی اصولی با متد های روز جهان حرف اول رو برای موفقیتت میزنه . آکادمی آرته ارائه کننده جدید ترین متد های آموزشی و مطالعه هست که هر سال کلی رتبه برتر داره . چرا تو رتبه امسال نباشی ؟

دریافت مشاوره
عدم تمرکز وسط درس خوندن

تمرکز بالا مثل یه جت سرعتی عمل میکنه ! اگه میخوای جت ببندی درس بخونی باید مهارت تمرکز رو یاد بگیری یادت باشه که تمرکز قابل پرورشه پس اگه خیلی بی تمرکزی و حسابی از دستش کلافه شدی وقتشه که این مهارت مهم و آموزش ببینی تا توی یه هفته از تموم کنکوریا جلو بزنی بهت قول میدم که نتیجه میده کافیه از تکنیکای جادویی تمرکز استفاده کنی

دریافت مشاوره
شیوه مطالعه درس هارو بلد نیستم

اگه امروز درس میخونی فردا یادت میره ، اگه با زور و فشار و اعصاب خوردی درسارو یاد میگیری ، اگه همش استرس داری که مطالبو تا روز کنکو فراموش کنی و سر جلسه هیچی یادت نمونده باشه ! جای نگرانی نداره کافیه یاد بگیری که شیوه درست و اصولی درس خوندن چطوریه اون موقع هست که از سال کنکورت کلی تجربه خوب برات میمونه ، دیگه دوران استرس و اعصاب خوردی تموم شده وقتشه که با متد های روز مطالعه آشنا بشی تا شاهد قبولی خودت توی دانشگاه مورد علاقه ات باشی ، آکادمی آرته ارائه کننده جدیدی ترین متد های روز دنیاست و کمکت میکنه به بهترین نحو درس بخونی کافیه مشکلتو به من بگی​

دریافت مشاوره
انتخاب رشته کنکور هنر

سالانه دانش آموزای زیادی هستن که بعد یه سال تلاش و زحمت فراوان با یه انتخاب رشته اشتباه همه تلاشاشون رو نابود میکنن ! انتخاب رشته مهم ترین مرحله کنکورته که باید توسط یه فرد متخصص انجام بشه . میدونیم که خیلیا با رتبه های فوق العاده دانشگاه های بدی قبول شدن ، چون انتخاب رشته رو دست کم گرفتن حواست باشه که زحمتای یه سالتو به باد ندی . آکادمی آرته کمکت میکنه بهترین دانشگاه رو با رتبه ای که کسب کردی قبول بشی

دریافت مشاوره
مشکل کند خوانی شدید دارم

خیلی از دانش آموزا درگیر مطالعه لاکپشتی شدن ! به جای اینکه توی 24 ساعت کلی درس و کتاب بخونن همه وقتشون سر چندتا دونه درس گرفته میشه . دقیقا توی همون ثانیه هایی که داره میگذره کلی کنکوری با یاد گرفتن شیوه های تند خوانی و مطالعه سرعتی دارن مثل جت میرن جلو . وقتشه که تو هم این مهارت و یاد بگیری و بتونی بدون فشار و با سرعت و کیفیت خیلی بالایی از رقیبات جلو بزنی . تا کی میخوای اون عقب وایستی و با سرعت لاکپشتی حرکت کنی ؟​

دریافت مشاوره

کنکور هنر بدون شک جذاب ترین گروه آزمایشی در کنکور سراسری می باشد، با وجود هفت درس تخصصی و ۴ درس عمومی، شرایط سختی نیز برای قبولی دارد.
با مشاورین ما همواره اطلاعات خود را نسبت به کنکور سراسری هنر ۱۴۰۱ به روز کنید.
تمامی اطلاعات مربوط به این گروه آزمایشی در دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری ۱۴۰۱ در اختیار شرکت کنندگان گرامی قرار می گیرد.
شرکت کنندگانی که در کارنامه اولیه کنکور ۱۴۰۱ مجاز به انتخاب رشته شده اند، می توانند دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری هنر ۱۴۰۱ را از طریق سایت سازمان سنجش دانلود کنند سپس در اساس اولویت های خودشان اقدام به تکمیل فرم انتخاب رشته گروه هنر نمایند.
مطالعه ی دفترچه کنکور هنر از اهمیت بالایی برخوردار می باشد و در ادامه مشاورین ما اطلاعات مفیدی در اختیار شما قرار می دهند.

دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری هنر ۱۴۰۱

داوطلبانی که در کنکور سراسری هنر ۱۴۰۱ شرکت کرده اند و با توجه به کارنامه اولیه کنکور سراسری مجاز به انتخاب رشته در دوره های غیر روزانه، روزانه شده اند باید در زمان انتخاب رشته کنکور هنر سراسری ۱۴۰۱ که مورخ ۱۴ الی ۱۸ مرداد ماه می باشد به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه کرده و دفترچه راهنمای انتخاب رشته کنکور هنر را دانلود کنند.

داوطلبان مورد نظر پس از آنالیز قسمت های مختلف دفترچه کنکور سراسری می توانند اقدام به انتخاب ۱۵۰ رشته به نسبت علاقه و حرفه ی خود نمایند.
نکته ی بسیار مهم در این مرحله، سیستم انتخاب بندی سازمان سنجش می باشد، اینطور که سیستم سازمان سنجش رشته های انتخابی شرکت کنندگان را به ترتیب نمره و رتبه از بالا به پایین بررسی می کند.

اعلام نتایج نهایی کنکور هنر ۱۴۰۱، انتخاب رشته در واقع مهم ترین قسمت کنکور سراسری می باشد و از اهمیت بالایی برخوردار است.
مشاورین متخصص ما می توانند بهترین انتخاب رشته متناسب با نمره و رتبه ی اعلام شده در کنکور سراسری ۱۴۰۱ را برای شما به انجام برسانند.

دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور هنر 1400 , 1401
دفترچه انتخاب رشته کنکور هنر 1400 دانلود کنید 
دفترچه انتخاب رشته کنکور هنر 1401 دانلود کنید

جزئیات دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری هنر ۱۴۰۱

مطالعه ی دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری هنر از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. لذا ما برای راحتی کار شما در این بخش به بررسی کلیات دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری ۱۴۰۱ می پردازیم.

راهنمای عملی انتخاب رشته

با بررسی و مطالعه ی بخش عملی دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری هنر داوطلب می تواند از نحوه دریافت کارنامه ی اولیه خود آگاه شود.
داوطلبانی که دسترسی به اطلاعات لازم برای مشاهده نتایج خود را ندارند‌، پس از مطالعه ی این بخش می توانند اطلاعات خود را بصورت آنلاین دریافت کرده و جواب کنکور سراسری را مشاهده کنند.
در این مرحله از دفترچه انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۱ آنالیز  کارنامه کنکور سراسری قرار داده شده است و داوطلب پس از مطالعه و مشورت با کارشناسان آکادمی ما می تواند به اطلاعات کارنامه خود پی ببرد.
این بخش از اهمیت بالایی برخوردار می باشد مخصوصا برای شرکت کنندگان گروه آزمایشی کنکور سراسری هنر ۱۴۰۱ زیرا در این قسمت نحوه انتخاب رشته کنکور هنر سراسری توضیح داده شده است.

مقررات انتخاب رشته

در این قسمت از دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری هنر، بخش دوم از فصل اول شرایط مهم آزمون سراسری برای شرکت کنندگان قرار گرفته است.
اطلاعات مهمی در مورد نحوه گزینش بومی و سهمیه های کنکور سراسری و نحوه گزینش در هر سهمیه در همین بخش توضیح داده شده است.
با دقت این بخش را مطالعه کنید.

شما در کارنامه کنکور سراسری یک جدول مشاهده می کنید که دارای اطلاعاتی نظیر نمره و رتبه در زیر گروه ها را داراست.
و شرکت کننده می تواند از اطلاعات مورد نظر مربوط به زیر گروه ها، نمره و رتبه در هر زیر گروه مطلع شود.
در برخی دانشگاه های سطح کشور نحوه پذیرش متفاوت می باشد، بطور مثال در دانشگاه فرهنگیان، اطلاعات از این قبیل نیز در همین بخش از دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری موجود می باشد.

فصل دوم : توضیحات و جداول کد رشته محل ها

زیر گروه های کنکور هنر در این بخش از دفترچه انتخاب رشته کنکور هنر ۱۴۰۱ توضیح داده شده است، شرکت کنندگان پس از بررسی این بخش می توانند از کد رشته های تحصیلی و ظرفیت هر رشته در دوره های روزانه و شبانه ( نوبت دوم )، پردیس خودگردان، پیام نور، دانشگاه آزاد اسلامی و غیر انتفاعی و همچنین رشته های بدون کنکور سراسری و رشته های دارای شرایط خاص آگاهی یابند.

داوطلبانی که دارای سهمیه وقوع بلایای طبیعی بطور مثال زلزله و سیل هستند حتما باید فرم گواهی تایید سهمیه را دریافت کنند و آن را تکمیل و به مراجع قانونی مسئول تحویل دهند.

شما با یک تماس می توانید اطلاعات لازم و تکمیلی در مورد سهمیه های کنکور سراسری ۱۴۰۱ را از مشاوران متخصص ما جویا شوید.

بطور خلاصه با توجه به اهمیت دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری و نکات مهمی در این مقاله از آکادمی آرته برای شما توضیح دادیم ، برای توضیحات تکمیلی می توانید با مشاوران تحصیلی آکادمی آرته تماس حاصل فرمایید.
راهنمایی شما افتخار ماست.
همچنین می توانید صفحه رسمی ما در اینستاگرام را دنبال کنید و اطلاعات خود را به روز نگه دارید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.