آزمون عملی کنکور هنر عکاسی

آزمون عملی کنکور عکاسی
0 540
تا دیر نشده مشکلتو بگو به مشاورت بگم:
منابع کنکور هنر چی هستن ؟

میدونی که اگه منابع اشتباهی بخونی کل زحماتت هدر میره ، در نهایت سر جلسه کتکورت تو هستی و کلی سوال که نمیدونی از کجا اومدن چون منابع درستی رو نخونده بودی ! آکادمی آرته ارائه کننده دقیق ترین منابع کنکو هنر با توجه به سطح درسی ، هدف و علاقته . لیست معتبر ترین منابع درسی رو از ما بگیر

دریافت مشاوره
چطوری باید برنامه ریزی انجام بدم؟

دانش آموزایی هستن که روزی 12 ساعت تلاش میکنن ولی با سرعت 200 کیلومتر توی مسیر اشتباهی درس میخونن! چون برنامه ریزی خوبی ندارن . اگه دنبال یه رتبه خفن توی سال کنکورت هستی و میخوای رو صندلی یکی از بهترین دانشگاه ها بشینی باید بدونی که برنامه ریزی اصولی با متد های روز جهان حرف اول رو برای موفقیتت میزنه . آکادمی آرته ارائه کننده جدید ترین متد های آموزشی و مطالعه هست که هر سال کلی رتبه برتر داره . چرا تو رتبه امسال نباشی ؟

دریافت مشاوره
عدم تمرکز وسط درس خوندن

تمرکز بالا مثل یه جت سرعتی عمل میکنه ! اگه میخوای جت ببندی درس بخونی باید مهارت تمرکز رو یاد بگیری یادت باشه که تمرکز قابل پرورشه پس اگه خیلی بی تمرکزی و حسابی از دستش کلافه شدی وقتشه که این مهارت مهم و آموزش ببینی تا توی یه هفته از تموم کنکوریا جلو بزنی بهت قول میدم که نتیجه میده کافیه از تکنیکای جادویی تمرکز استفاده کنی

دریافت مشاوره
شیوه مطالعه درس هارو بلد نیستم

اگه امروز درس میخونی فردا یادت میره ، اگه با زور و فشار و اعصاب خوردی درسارو یاد میگیری ، اگه همش استرس داری که مطالبو تا روز کنکو فراموش کنی و سر جلسه هیچی یادت نمونده باشه ! جای نگرانی نداره کافیه یاد بگیری که شیوه درست و اصولی درس خوندن چطوریه اون موقع هست که از سال کنکورت کلی تجربه خوب برات میمونه ، دیگه دوران استرس و اعصاب خوردی تموم شده وقتشه که با متد های روز مطالعه آشنا بشی تا شاهد قبولی خودت توی دانشگاه مورد علاقه ات باشی ، آکادمی آرته ارائه کننده جدیدی ترین متد های روز دنیاست و کمکت میکنه به بهترین نحو درس بخونی کافیه مشکلتو به من بگی​

دریافت مشاوره
انتخاب رشته کنکور هنر

سالانه دانش آموزای زیادی هستن که بعد یه سال تلاش و زحمت فراوان با یه انتخاب رشته اشتباه همه تلاشاشون رو نابود میکنن ! انتخاب رشته مهم ترین مرحله کنکورته که باید توسط یه فرد متخصص انجام بشه . میدونیم که خیلیا با رتبه های فوق العاده دانشگاه های بدی قبول شدن ، چون انتخاب رشته رو دست کم گرفتن حواست باشه که زحمتای یه سالتو به باد ندی . آکادمی آرته کمکت میکنه بهترین دانشگاه رو با رتبه ای که کسب کردی قبول بشی

دریافت مشاوره
مشکل کند خوانی شدید دارم

خیلی از دانش آموزا درگیر مطالعه لاکپشتی شدن ! به جای اینکه توی 24 ساعت کلی درس و کتاب بخونن همه وقتشون سر چندتا دونه درس گرفته میشه . دقیقا توی همون ثانیه هایی که داره میگذره کلی کنکوری با یاد گرفتن شیوه های تند خوانی و مطالعه سرعتی دارن مثل جت میرن جلو . وقتشه که تو هم این مهارت و یاد بگیری و بتونی بدون فشار و با سرعت و کیفیت خیلی بالایی از رقیبات جلو بزنی . تا کی میخوای اون عقب وایستی و با سرعت لاکپشتی حرکت کنی ؟​

دریافت مشاوره
رشته عکاسی از رشته های 2 مرحله ای در آزمون کنکور هنر سراسری می باشد. داوطلبانی که علاقه مند به قبولی در رشته عکاسی کنکور سراسری هنر در دانشگاه های دولتی روزانه و یا نوبت دوم می باشند پس از به اتمام رساندن کنکور کتبی، بایستی در آزمون عملی رشته عکاسی که از طریق سایت سازمان سنجش اعلام می شود شرکت نمایند.

برای قبولی در دانشگاه های تراز اول کشور نیاز دارید که نمره ی بسیار خوبی بدست آورید و لذا برای بدست آوردن نمره ی مناسب در آزمون عملی رشته عکاسی باید بتوانید به طول کامل مبانی مقدماتی و پیشرفته دوره های عکاسی را یاد گرفته باشید.

داشتن سواد بصری مناسب و همچنین نوع دیدن شما از سوژه ها و اتفاقات می تواند به گرفتن عکس های دقیق و حرفه ای کمک کند.

آکادمی آرته همواره با داشتن کادری مجرب و اساتید معتبر در رشته ی عکاسی آماده ی ثبت نام از داوطلبان رشته عکاسی می باشد.

 

 

برای دیدن شرایط ثبت نام دوره های آزمون عملی رشته عکاسی می توانید روی لینک زیر کلیک نمایید.

 

آزمون عملی رشته عکاسی

زمان ثبت نام آزمون عملی رشته عکاسی

زمان ثبت نام در آزمون عملی رشته عکاسی با ثبت نام کارت ورود به جلسه کنکور سراسری می باشد. شرکت کنندگان کنکور عملی سراسری هنر، زمانی که در سایت سنجش اقدام به دریافت کارت ورود جلسه می کنند، همچنین می توانند از طریق لینک فعال سایت سازمان سنجش نسبت ثبت نام آزمون عملی رشته عکاسی اقدام نمایند.

شما می توانید حد اکثر برای دو رشته ی دارای آزمون عملی شرکت نمایید. به طور کلی زمان ثبت نام آزمون عملی کنکور سراسری هنر اوایل مرداد و تا اواخر شهریور می باشد.

هزینه های ثبت نام آزمون عملی کنکور سراسری هنر به صورت آنلاین پرداخت می گردد. داوطلبانی که از ثبت نام در این آزمون جا مانده اند می توانند با ارسال ایمیل و نامه به سیستم پشتیبانی سایت سازمان سنجش، تقاضای ثبت نام کنند و کارشناسان پشتیبانی سایت سازمان سنجش بعد از بررسی و موافقت با درخواست ایشان می توانند امکان ثبت نام را فراهم کنند.

زمان برگزاری آزمون عملی کنکور هنر عکاسی

آزمون عملی رشته عکاسی کنکور سراسری هنر بعد از انتخاب رشته کنکور سراسری هنر انجام می شود. همچنین داوطلبین با دریافت کارت ورود به جلسه از سایت سازمان سنجش می توانند از حوزه ی برگزاری آزمون عملی خود اطلاع پیدا کنند. لازم به ذکر است که هر داوطلب آزمون عملی کنکور سراسری هنر مجاز به انتخاب فقط دو رشته دارای آزمون عملی می باشد. و همچنین برای هر رشته یک کارت جداگانه تهیه نماید.

تاریخ و ساعت دقیق آزمون عملی عکاسی کنکور هنر سراسری در کارت ورود به جلسه ی شما درج شده است.

بیشتر بخوانید: کنکور عملی بازیگری

سوالات آزمون عملی کنکور هنر عکاسی سراسری

سوالات آزمون عملی رشته عکاسی بیشتر در قالب ایجاد تکنیک و مهارت در عکاسی از شما پرسیده خواهد شد. معمولا از شما می خواهند که در همان محیط آزمون عملی از طریق گوشی های خود چندین عکس بگیرید و همین عکس ها را برای داوران ارسال خواهند کرد. همچنین عکس هایی که قبلا گرفته اید را می توانید در قالب فایل های چاپ شده به صورت نمونه کار ارائه دهید.

برای اینکه بتوانید عکس های مناسب و استاندارد بگیرید نیاز دارید تا مهارت های عکاسی مقدماتی و پیشرفته را کامل یاد بگیرید و همچنین سواد بصری خود را افزایش دهید.
درک شما از عکاسی با درک کردن تناسبات عکاسی همچون ترکیب بندی و کادربندی بستگی دارد. دانش فنی از سه مثلث نور دهی در عکاسی می تواند عکس هایی نور دهی های مختلفی برای شما رقم بزند.

دیگر سوالات مورد نظر در آزمون عملی رشته عکاسی می توان به نمونه های زیر اشاره کرد :

  • سوالات تخصصی از شاخه های عکاسی
  • شناخت هنرمندان شاخص در عکاسی
  • شناخت عکس های معروف و تحلیل آن ها
  • توانایی نقد و بررسی عناصر عکاسی

موضوعات دوره های تخصصی عکاسی کنکور هنر سراسری آکادمی آرته

آزمون عملی رشته عکاسی

با شرکت در دوره های تخصصی عکاسی آکادمی آرته شما با موارد زیر آشنا خواهید شد:

  1. مثلث نوردهی
  2. کادربندی
  3. ترکیب بندی
  4. سواد بصری
  5. خطوط عکاسی
  6. اصول نورسنجی
  7. شناخت سبک های عکاسی
  8. بررسی و تحلیل آثار بزرگان عکاسی
  9. تمرین عکاسی و آمادگی برای آزمون عملی رشته عکاسی
برای دریافت مشاوره تخصصی و همچنین شرکت در کلاس های آزمون عملی عکاسی کنکور سراسری می توانید با آکادمی آرته تماس حاصل فرمایید.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.